دعای بسیار مجرب برای ثروت و زیاد شدن روزى

دعای بسیار مجرب برای ثروت و زیاد شدن روزى

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس برای شما عزیزان قرار دادیم دعای بسیار مجرب برای ثروت و زیاد شدن روزى از امام جواد (ع) می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان .

دعای بسیار مجرب برای ثروت و زیاد شدن روزى
دعای بسیار مجرب برای ثروت و زیاد شدن روزى

دعای بسیار مجرب برای ثروت و زیاد شدن روزى از امام جواد (ع),دعای رزق و روزی از امام جواد (ع),دعای افزایش مال و ثروت از امام جواد (ع),طلسم و دعای افزایش رزق و روزی و مال,دعای امام جواد (ع) مخصوص رسیدن به پول و ثروت و رزوی فراوان

دعای بسیار مجرب برای ثروت و زیاد شدن روزى

سفارش معظمٌ له به افراد، برای رفع مشکلات این است که بعد از هر نماز واجب، هر قدر می تواند، این ذکر را بگویند: «اللّهُم اَغنِنِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِطاعتِکَ عن مَعصیتکَ و بِفضلک عمَّن سِواک»

جهت حفظ و رفع گرفتاری ها بعد از نماز صبح، دست بر سینه گذاشته و هفتاد بار «یا فَتاح»خوانده شود. نیز دعای «بِسمِ الله و بِاللّهِ وَ صَلّی الله عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اُفَوِّضُ اَمرِی اِلَی الله» تا آخر از تعقیبات نماز صبح که در مفاتیح الجنان موجود است، خوانده شود.

امام جواد (ع) فرمود: جهت وسعت رزق مكرر گفته شود:

«یا من یكفى من كل شى ء و لا یكفى منه شىء اكفنى ما اهمنى»

حضرت جوادالائمه (ع) فرمود: جهت زیاد شدن روزى این دعای ثروت را روزى چهارده مرتبه تا 9 روز بخواند:

«اللهم انى اسئلك بحق ولیك محمد بن على علیه السلام الا جدت به على من فضلك و تفضلت به على من وسعك و وسعت على رزقك و اعنیتنى عمن سواك و جعلت حاجتى الیك و قضاها علیك انك لما تشاء قدیر»

گردآوری و تنظیم : سایت اهنوس (مرجع ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعای عشق و علاقه میان زوج های جوان و محبت مجرب

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =