دعای بسیار مجرب جهت شفای و برطرف کردن تمام درد ها و بیماری ها

دعای بسیار مجرب جهت شفای و برطرف کردن تمام درد ها و بیماری ها

در این پست از سایت اهنوس دعای بسیار مجرب جهت شفای و برطرف کردن تمام درد ها و بیماری ها را قرار دادایم جهت شفا ی بیماری های سخت و لاعلاج و برای درمان کلیه درد و عارضه کلیوی و به جهت مداوای درد و ضایعه کمر و یا مهره کمر و به جهت درد و گرفتگی رگهای قلب و برای تسکین و آرامش درد استخوانهای ستون فقرات و برای تمام بیماری ها و رفع و بهبودی بیماری صعب العلاج و به جهت جلو گیری از بیماری های سخت و درمان بیمار و شفای کامل فرد ی که دچار بیماری صعب الاج شده است و پزشک ها او را جواب کرده اند.

دعای بسیار مجرب جهت شفای و برطرف کردن تمام درد ها و بیماری ها
دعای بسیار مجرب جهت شفای و برطرف کردن تمام درد ها و بیماری ها

 

دعا جهت برطرف ساختن درد ناحیه سر,دعا جهت درمان ورم پا و ران,دعا حهت تسکین درد قلب,دعای درمان بیماری و گرفتگی های عضلانی ,دعا جهت رفع درد جسم شفای بیمار,دعا ی درمان هر عارضه چشمی,دعای مجرب برای رفع درد شکم, دعای قرآنی برای شفای بیمار و درمان,مجرب برای شفای بیماری میگرن, دعای سریع الاجابه شفای درد ها و بیماری ها, اذکار مجرب و قرآنی مخصوص شفای بیماری چشم,برای رفع هر مرضی و شفای بیماری های ویروسی, 

دعا جهت درمان و تسکین بیماری:

مجرب است به جهت شفا و تسکین و درمان هر دردی نیت کرده و هر روز دعای را بر بالین بیمار بسیار قرائت نماید و شخص بیمار نیز بسیار قرائت نماید بخصوص پس از نمازهای یومیه.

إلَهِي كُلَّمَا أَنْعَمْتَ‏ عَلَيَ‏ نِعْمَةً قَلَ‏ عِنْدَهَا شُكْرِي‏ وَ كُلَّمَا ابْتَلَيْتَنِي بِبَلِيَّةٍ قَلَّ عِنْدَهَا صَبْرِي فَيَا مَنْ قَلَّ شُكْرِي عِنْدَ [نِعْمَتِهِ‏] نِعَمِهِ فَلَمْ يَحْرِمْنِي وَ يَا مَنْ قَلَّ صَبْرِي عِنْدَ بَلَائِهِ فَلَمْ يَخْذُلْنِي وَ يَا مَنْ رَآنِي عَلَى الْخَطَايَا فَلَمْ يَفْضَحْنِي وَ يَا مَنْ رَآنِي عَلَى الْمَعَاصِي فَلَمْ يُعَاقِبْنِي عَلَيْهَا صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِي ذَنْبِي وَ اشْفِنِي مِنْ مَرَضِي‏ إِنَّكَ عَلى‏ كُلِ‏ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ.

دعا جهت برطرف ساختن درد ناحیه سر:

برای برطرف ساختن دردی که از ناحیه سر باشد نیت کرده و در زمان و مکانی سعد و به دور از قمر درعقرب بنویسد باایمان دعای شریف را بارعایت آداب و شرایط ان شاءالله سردردش برطرف گرد

بسم اللّه الرحمن الرحیم یا اللّه یا اللّه یا اللّه یا رحمن یا رحیم یا حی یا قیوم یا بدیع السموات و الارض یاذا الجلال و الإکرام رب لا تذرنی فرداً خیر الوارثین یا اللّه یا محمد.

دعا جهت مداوای کمر درد درمان مهره کمر:

مجرب است و نقل شده است از امام صادق (ع) به جهت مداوای درد و ضایعه کمر و یا مهره کمر ابتدا نیت نمایید و در زمان و مکان سعد رو به پشت در جای نرم و آرام بخوابید و یا دراز کشیده بخوانید.

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ بِصُنْعِ اللَّهِ الَّذِي أَتْقَنَ كُلَّ شَيْ‏ءٍ إِنَّهُ خَبِيرٌ بِما تَفْعَلُونَ‏ اسْكُنْ يَا رِيحُ بِالَّذِي سَكَنَ لَهُ مَا فِي اللَّيْلِ وَ النَّهارِ وَ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيم.

دعای رفع درد دندان:

 برای رفع درد دندان اگر دندان درد عارض شود انگشتان را بر روی دندانی که درد می کند بگذارید و دعای زیر را بخوانید سپس این دعا را با زعفران بنویسید و با دستمال به محل درد ببندید دندان درد شما رفع می شود.

بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیم اَسْئَلُکَ بِعِزَّتِکَ وَ جَلٰالِکَ وَ قُدْرَتِکَ عَلی کُلِّ شَئٍ اِنَّ مَرْیمَ لَمْ تَلِدْ غَیرَ عیسی رَوْحِکَ وَ کَلِمَتِکَ اَنْ تَکْشِفَ ما تُلْقیٰ فٰاطِمَةُ بِنْتُ خَدیجَةَ مِنَ الضِّرْسِ .

 

بیشتر بخوانید  دعاهای قوی و سریع برای دلتنگ شدن معشوق

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 16 =