دعای تجربه شده و عظیم فروش خانه ملک و زمین سریع التاثیر

دعای تجربه شده و عظیم فروش خانه ملک و زمین سریع التاثیر

در این مطلب به شما عزیزان گره گشای پرخیر و تجربه شده ای از منابع اسلامی شرح می دهیم که باعث می شود اگر قصد فروش ملک، زمین و خانه و یا هر چیز دیگری را دارید این کار به بهترین و آسان ترین شکل و با بهترین قیمت انجام شود.

متن کامل دعای تجربه شده و عظیم فروش خانه ملک و زمین سریع التاثیر را در ادامه بخوانید که ان شاء الله حاجت روا خواهید شد.

دعای تجربه شده و عظیم فروش خانه ملک و زمین سریع التاثیر
دعای تجربه شده و عظیم فروش خانه ملک و زمین سریع التاثیر

دعای تجربه شده و عظیم فروش خانه ملک و زمین سریع التاثیر,دعای فروش زمین,دعای فروش زمین از راه دور,دعای فروش زمین فوری,دعای فروش زمین و ملک,دعای فروش زمین کشاورزی,دعای فروش زمین در مفاتیح,دعای فروش زمین یا ملک,دعای فروش زمین و خانه,دعای فروش مجرب و قوی,دعای فروش ملک,دعای فروش ملک فوری,دعای فروش ملک از راه دور,دعای فروش ملک و زمین,دعای فروش ملک در مفاتیح,دعای فروش ملک وخانه,دعای فروش ملک سریع,دعای فروش ملک یا زمین,دعای فروش ملک مجرب

دعای تجربه شده و عظیم فروش خانه ملک و زمین سریع التاثیر

برای فروش ملک و یا زمین یا آپارتمان ، در ابتدا نیت کند و با ایمانی خالصانه به درگاه پروردگار یکتا و رو به سوی قبله در زمان سعد و مکان پاک و با طهارت کامل بنویسد آیات شریفه ذیل را در کاغذ بدون خط :
آیات ۴۰ و ۴۱ سوره بقره:
یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ.
وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ.

بیشتر بخوانید  دعا های دفع سحر و جادو - دعای دفع خطر

بخشی از آیه ۱۱۱ سوره توبه:
وَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیم
را و در آن ملک یا آپارتمان قرار دهد. اگر زمین است میتواند آنرا در مکانی پاک از زمین دفن کند.  سپس آیات فوق را به تعداد ٧ مرتبه بر آبی بخواند و به آن ملک بپاشد .

همچنین میتواند که ایه شریفه ذیل :

رَبَّنا آتِنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً وَ هَیِّئْ لَنا مِنْ أَمْرِنا رَشَدا
را بر روی دیوار آن ملک و سپس در آن ملک سوره کهف را قرائت نماید. ان شاء الله آن زمین یا ملک یا آپارتمان به فروش خواهد رفت.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =