دعای جلب محبت فوری و گشایش بخت جوانان

دعای جلب محبت فوری و گشایش بخت جوانان

در یکی دیگر از پست های سایت اهنوس رهگشای تجربه شده ای به شما عزیزان می آموزیم که باعث جلب محبت و زیاد شدن عشق و علاقه می شود، در نتیجه اگر ترجیح می دهید که زندگی خودتان و معشوقتان را بهتر کنید دعای جلب محبت فوری و گشایش بخت جوانان نتیجه بخش است.

دعای جلب محبدعای جلب محبت فوری و گشایش بخت جوانات فوری و گشایش بخت جوانا
دعای جلب محبت فوری و گشایش بخت جوانا

دعای جلب محبت فوری و گشایش بخت جوانان,دعای جلب عشق,دعای جلب عشق و محبت,دعای جلب عشق و محبت معشوق,دعای جلب عشق معشوق,دعای جلب عشق از راه دور,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعاي جلب عشق,دعای جلب محبت,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت شوهر,دعاي جلب عشق و محبت,دعا جلب عشق و محبت,دعای جلب مهر و محبت,دعای جلب محبت و عشق,دعا برای جلب عشق و محبت معشوق,دعا برای جلب عشق و محبت,دعا جهت جلب عشق و محبت,دعا برای جلب مهر و محبت,دعای جلب محبت معشوق از راه دور,دعای جلب محبت معشوق فوری,دعای جلب محبت معشوق با فلفل سیاه,دعای جلب محبت معشوق روی شیرینی,دعای جلب محبت معشوق از دور,دعا جلب محبت معشوق,دعا جلب محبت معشوق از راه دور

دعای جلب محبت فوری و گشایش بخت جوانان

همانطور که گفته شد دعای رسیدن به معشوق فوری باید همراه با نماز خوانده شود. برای بهتر نتیجه گرفتن پس از هر بار خواندن این دعا یک بار صلوات بفرستید. 10 مرتبه تلاوت آن کافی است.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اجْعَلْنَا مِمَّنْ یَعْتَصِمُ بِحَبْلِهِ، وَ یَأْوِی مِنَ الْمُتَشَابِهَاتِ إِلَی حِرْزِ مَعْقِلِهِ، وَ یَسْکُنُ فِی ظِلِّ جَنَاحِهِ، وَ یَهْتَدِی بِضَوْءِ صَبَاحِهِ، وَ یَقْتَدِی بِتَبَلُّجِ أَسْفَارِهِ، وَ یَسْتَصْبِحُ بِمِصْبَاحِهِ، وَ لَا یَلْتَمِسُ الْهُدَی فِی غَیْرِهِ.
بارخدایا بر محمد و آلش درود فرست، و ما را از آن کسانی قرار ده که به ریسمان محکم قرآن چنگ می زنند، و در امور شبهه انگیز به پناهگاه آیات این کتاب پناهنده می گردند، و در سایه بال رحمت آن سکنی می گزینند، و از نور صبحش راه می یابند، و از رخشندگی سپیده اش پیروی می نمایند، و از چراغش چراغ می افروزند، و از غیر آن هدایت نمی جویند.

بیشتر بخوانید  دعای بازگشت شخص رفته و جلب او به خانه سریع الاثر

اللَّهُمَّ وَ کَمَا نَصَبْتَ بِهِ مُحَمَّداً عَلَماً لِلدَّلَالَةِ عَلَیْکَ، وَ أَنْهَجْتَ بِآلِهِ سُبُلَ الرِّضَا إِلَیْکَ، فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اجْعَلِ الْقُرْآنَ وَسِیلَةً لَنَا إِلَی أَشْرَفِ مَنَازِلِ الْکَرَامَةِ، وَ سُلَّماً نَعْرُجُ فِیهِ إِلَی مَحَلِّ السَّلَامَةِ، وَ سَبَباً نُجْزَی بِهِ النَّجَاةَ فِی عَرْصَةِ الْقِیَامَةِ، وَ ذَرِیعَةً نَقْدَمُ بِهَا عَلَی نَعِیمِ دَارِ الْمُقَامَةِ.
بارالها همچنان که به سبب آن محمد را نشانه ای جهت هدایت به خود ساختی، و به آل آن جناب مسیر خشنودی خود را روشن نمودی، پس بر محمد و آلش درود فرست، و قرآن را برای ما وسیله رسیدن به والاترین منازل کرامت، و نردبان اوج گرفتن ما به محل سلامت، و سبب نجات یافتن ما در عرصه قیامت، و وسیله ورود ما بر نعمت های سرای اقامت بدی قرار ده.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ احْطُطْ بِالْقُرْآنِ عَنَّا ثِقْلَ الْأَوْزَارِ، وَ هَبْ لَنَا حُسْنَ شَمَائِلِ الْأَبْرَارِ، وَ اقْفُ بِنَا آثَارَ الَّذِینَ قَامُوا لَکَ بِهِ آنَاءَ اللَّیْلِ وَ أَطْرَافَ النَّهَارِ حَتَّی تُطَهِّرَنَا مِنْ کُلِّ دَنَسٍ بِتَطْهِیرِهِ، وَ تَقْفُوَ بِنَا آثَارَ الَّذِینَ اسْتَضَاءُوا بِنُورِهِ، وَ لَمْ یُلْهِهِمُ الْأَمَلُ عَنِ الْعَمَلِ فَیَقْطَعَهُمْ بِخُدَعِ غُرُورِهِ.
بار الها بر محمد و آلش درود فرست، و به سبب قرآن سنگینی گناهان را از دوش ما بیفکن، و خوی خوشِ نیکان را به ما عنایت فرما، و ما را پیرو آثار کسانی قرار ده که در دل شب و اطراف روز به تلاوت و عمل به قرآن بپا خاسته اند، تا به وسیله پاک کنندگی آن ما را از هر آلودگی پاک سازی، و به دنبال کسانی راه بیندازی که به نور قرآن روشنی جسته اند، و آرزوهای دور و دراز آنان را از عبادت باز نداشته که به فریب نیرنگ هایش آنان را از میان بردارد.

بیشتر بخوانید  دعای شروع سحر در ماه مبارک رمضان پرخیر و تجربه شده

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =