دعای جهت بیقرار کردن معشوق و احضار معشوق – دعا جهت مهر و محبت بی اندازه

دعای جهت بیقرار کردن معشوق و احضار معشوق – دعا جهت مهر و محبت بی اندازه

در این پست از سایت اهنوس دعای جهت بیقرار کردن معشوق و احضار معشوقدعا جهت مهر و محبت بی اندازه را قرار دادایم جهت تسخیر قلوب و ایجاد مهر و محبت خلایق کاربرد دارد و برای افزایش محبت بین عاشق و معشوق و شعله ور کردن عشق معشوق نسبت به خود و برای جلب مهر و محبت شدید و بیقرای معشوق و احضار شدید محبت از راه دور و نرم کردن قلب معشوق.

دعای مهر و محبت بین دو نفر,دعای مهر و محبت بین مادر و دختر,دعای مهر و محبت خواهر و برادر,دعای مهر و محبت بین پدر و فرزند,دعای مهر و محبت بین دو برادر,دعای مهر و محبت بین اعضای خانواده,دعای مهر و محبت زن و شوهر,دعای مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت بین پدر و دختر,دعای مهر و محبت در قران,دعای مهر و محبت بین دو خانواد

دعای بیقرار کردن معشوق و احضار معشوق:

برای افزایش محبت و احضار معشوق چهل و یک دانه فلفل سیاه سالم تهیه کند و به نیت افزایش مهر و محبت و احضار مطلوب بر هر دانه چهار مرتبه این دعا را بخواند و سپس در آتش اندازد فرد مطلوبش بیقرار می شود و دیوانه وار او را دوست خواهد داشت.

بِسم اللهِ الرَحمنِ الرَحیم اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ ذَنْبٍ خُنْتُ فِیهِ أَمَانَتِی أَوْ بَخَسْتُ فِیهِ بِفِعْلِهِ نَفْسِی أَوْ أَخْطَأْتُ بِهِ عَلَى بَدَنِی أَوْ آثَرْتُ فِیهِ شَهَوَاتِی أَوْ قَدَّمْتُ فِیهِ لَذَّاتِی أَوْ سَعَیْتُ فِیهِ لِغَیْرِی أَوِ اسْتَغْوَیْتُ إِلَیْهِ مَنْ تَابَعَنِی أَوْ کَاثَرْتُ فِیهِ مَنْ مَنَعَنِی أَوْ قَهَرْتُ عَلَیْهِ مَنْ غَالَبَنِی أَوْ غَلَبْتُ عَلَیْهِ بِحِیلَتِی أَوِ اسْتَزَلَّنِی إِلَیْهِ مَیْلِی فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ.

دعا جهت مهر و محبت بی اندازه:

امام علی(ع) می فرمایند :برای ایجاد محبت در شخص مقابل به گونه ای که خود را می خواهد تلف کند این دعا را بر شیرینی بخوانید و به آن شخص بدهد تا بخورد مهر او نسبت به شما صدها برابر خواهد شد.

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِينٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ يَكُن شَيْئًا مَّذْكُورًا إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن نُّطْفَةٍ أَمْشَاجٍ نَّبْتَلِيهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِيعًا سَمِيعًا سَمِيعًا سَمِيعًا سَمِيعًا سَمِيعًا سَمِيعًا.

افزایش مهر و محبت بین زوجین:

برای افزایش مهرومحبت و اشتی میان زن و شوهر یا عضای خانواده این طلسم را در کاغذ بدون خط با زعفران بنویسد و در آتش اندازید. مهرومحبت میان آن دو نفر زیاد خواهد شد.

اه اه اه اه اه اه اه اع ل ها اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع که فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و مادرش ) الساعه الساعه الساعه العجل العجل العجل العصا العصا العصا الساعه الساعه الساعه النار النار النار.

 

بیشتر بخوانید  بهترین و مجرب ترین دعاهای مهر و محبت – دعاهای محبت آسان

برگرفته از سایت  دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =