دعای حضرت علی (ع) جهت در امان ماندن خانواده و مال و دین و دنیا از بلاها و گرفتاری ها

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس ohnoos.com برای شما عزیزان قرار دادیم دعای حضرت علی (ع) جهت در امان ماندن خانواده و مال و دین و دنیا از بلاها و گرفتاری ها می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان .

دعای حضرت علی (ع) جهت در امان ماندن خانواده و مال و دین و دنیا از بلاها و گرفتاری ها
دعای حضرت علی (ع) جهت در امان ماندن خانواده و مال و دین و دنیا از بلاها و گرفتاری ها

دعای حضرت علی (ع) جهت در امان ماندن خانواده و مال و دین و دنیا از بلاها و گرفتاری ها,دعایی قوی جهت حفظ از بلاها و گرفتاری,دعای تضمینی مخصوص در امان ماندن خانواده و فرزندان از بلا و مصیبت,دعای دفع بلای بسیار مجرب از امام علی (ع),طلسم قوی برای محفوظ ماندن از بلاها در پناه خداوند,دعا و طلسم دفع بلا و گرفتاری

دعای حضرت علی (ع) جهت در امان ماندن خانواده و مال و دین و دنیا از بلاها و گرفتاری ها

از امام علی (ع) نقل شده است که فرموده اند: هر کس در هنگامه ظهر 4 رکعت نماز به جای آورد و در هر رکعت سوره حمد و آیة الکرسی را بخواند خداوند او و خانواده و مال و دین و دنیای او را ایمن می سازد.

دعای دفع بلا بر روی ذوالفقار

جناب سلمان می فرماید روی شمشیر مولا علی (ع) یازده کلمه دیدم که نوشته شده است هرکسی بعد از نماز صبح این 11 کلمه را بگوید خودش، خانواده اش و فرزندانش در حفظ و امنیت الهی بوده و همیشه در سفر و حضر و در خواب و بیداری از بلایا محفوظ هستند:

«اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ يَا عَالِماً بِكُلِّ خَفِيَّةٍ يَا مَنِ‏ السَّمَاءُ بِقُدْرَتِهِ‏ مَبْنِيَّةٌ يَا مَنِ‏ الْأَرْضُ‏ بِقُدْرَتِهِ‏ مَدْحِيَّةٌ يَا مَنِ‏ الشَّمْسُ‏ وَ الْقَمَرُ بِنُورِ جَلَالِهِ مُضِيئَةٌ يَا مَنِ الْبِحَارُ بِقُدْرَتِهِ مَجْرِيَّةٌ يَا مُنْجِيَ يُوسُفَ مِنْ رِقِّ الْعُبُودِيَّةِ يَا مَنْ يَصْرِفُ كُلَّ نَقِمَةٍ وَ بَلِيَّةٍ يَا مَنْ حَوَائِجُ السَّائِلِينَ عِنْدَهُ مَقْضِيَّةٌ يَا مَنْ لَيْسَ لَهُ حَاجِبٌ يُغْشَى وَ لَا وَزِيرٌ يُرْشَى صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ احْفَظْنِي فِي سَفَرِي وَ حَضَرِي وَ لَيْلِي وَ نَهَارِي وَ يَقَظَتِي وَ مَنَامِي وَ نَفْسِي وَ أَهْلِي وَ مَالِي وَ وُلْدِي وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ وَحْدَهُ»

دعای دفع بلا با تسبیحات امیرالمومنین (ع)

كیفیت تسبیحات امام علی (ع)

10 بار سبحان الله، 10 بار الحمدلله، 10 بار الله اكبر، 10 بار لا اله الا الله بعد از هر نماز

امام علی (ع) به براء بن عازب فرمودند: آیا كاری به تو یاد دهم كه چون آن را انجام دهی، از اولیای خدا خواهی بود؟ فرمود بله. حضرت تسبیحات فوق را به او آموزش داداند و سپس فرمودند: هر كس این تسبیحات را بعد از هر نماز بخواند خدا هزار بلای دنیوی را از او دور می كند، كه آسان ترین آن بازگشت از دین است و در آخرت برای او هزار منزلگاه آماده می كند كه یكی از آن منزلت ها مجاورت رسول خدا (ص) است

***********************************************************

گردآوری و تنظیم : سایت اهنوس (مرجع ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دستور مجرب برای دفع ترس و اضطراب سریع التاثیر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 12 =