دعای حفظ جان و مال از خطرات و بلا ها تجربه شده

دعای حفظ جان و مال از خطرات و بلا ها تجربه شده

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده ای شرح دهیم که سبب می شود از خطر، بلا و گرفتاری های جانی و مالی در امان مانده و زندگی عاری از شر و بلا را تجربه کنید، ان شاء الله.

دعای حفظ جان و مال از خطرات و بلا ها تجربه شده
دعای حفظ جان و مال از خطرات و بلا ها تجربه شده

دعای حفظ جان و مال از خطرات و بلا ها تجربه شده,دعا برای دفع خطر زلزله,دعا برای رفع خطر زلزله,دعا برای دفع خطر دشمن,دعا برای دفع خطر بلا,دعا برای دفع خطر سیل,دعا دفع بلایا و خطرات,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای رفع خطر سیل,دعای رفع خطر سیل,دعا بیمه حوادث و دفع خطرات

دعای حفظ جان و مال از خطرات و بلا ها تجربه شده

از حضرت صادق علیه السلام منقول است فرمود: حفظ کنید اموال و فروج خود را از حرام به تلاوت سوره نور، و به این سوره زنان خود را نیز از حرام حفظ نمائید، به درستی که هر که این سوره را درهرشب یا در هر روز مداومت نماید، هیچ یک از اهل خانه او زنا نکند تا او بمیرد، و چون بمیرد، هفتاد هزار ملک تا قبر او را مشایعت نمایند، و از برای او دعا کنند و استغفار نمایند تا به قبرش گذارند. (330)
و به سند معتبر منقول است که: شخصی از وجع و ضعف چشم به حضرت امام موسی علیه السلام شکایت نمود، حضرت فرمود: آیه نور را سه مرتبه در جامی بنویس، پس آن را بشور، در شیشه ای ضبط کن و مکرر به دیده بکش، راوی گوید که صد میل کمتر کشیدم دیدم ام صحیح تر از اول شد. (331)
در حدیثی به سند معتبر منقول است: مردی در حضور امیرالمومنین علیه السلام برخاست و عرض کرد: ای امیرمومنان برای بنده گریخته دستوری فرما فرمود: بخوان این آیه را:
او کظلمات فی بحر لجی یغشه موج من فوقه موج من فوقه سحاب ظلمات بعضها فوق بعض اذا اخرج یده،لم یکد یرها و من لم یجعل الله له نورا فماله من نور. (332)
و آن مرد آن را گفت و بنده فراریش به سوی او بازگشت. (3333)

بیشتر بخوانید  دعای عظیم و اسلامی برای دفع دشمن و رهایی از خطرات

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =