دعای قرآنی برای رفع خطر شر و رهایی از بلا های بزرگ

دعای قرآنی برای رفع خطر شر و رهایی از بلا های بزرگ

امروز و در این مطلب از سایت اهنوس یک بار دیگر قصد داریم به شما عزیزان دعای مجربی شرح دهیم که سبب می شود از سخت ترین خطرات، بلا ها و مشکلات در امان مانده و اگر حس می کنید که ممکن است توسط خطری تهدید شوید دعای قرآنی برای رفع خطر شر و رهایی از بلا های بزرگ نتیجه می دهد.

دعای قرآنی برای رفع خطر شر و رهایی از بلا های بزرگ
دعای قرآنی برای رفع خطر شر و رهایی از بلا های بزرگ

دعای قرآنی برای رفع خطر شر و رهایی از بلا های بزرگ,دعای دفع مرگ,دعای دفع مرگ ناگهانی,دعای دفع مرگ بد,دعای برای دفع مرگ,دعا برای دفع مرگ,دعا برای دفع مرگ بد,دعای دفع بلا و مرگ,دعا برای رفع مرگ ناگهانی,دعای رفع بلا و مرگ,دعا برای رفع بلا و مرگ

دعای قرآنی برای رفع خطر شر و رهایی از بلا های بزرگ

از حضرت صادق علیه السلام منقول است که: هر که سوره کهف را در هر شب جمعه بخواند، نمیرد مگر شهید، و خدا او را در زمره شهدا محشور گرداند و در قیامت با شهیدان بایستد. (318)
و به سند معتبر از آن حضرت منقول است: هر که سوره کهف را در شب جمعه بخواند، کفاره گناهانی باشد که جمعه تا جمعه کرده است. (3199) و در روایت دیگر وارد شده است که: کسی که در روز جمعه بعد از نماز ظهر و عصر بخواند همین ثواب را داشته باشد. (320)
امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: هیچ بنده ای آیه
قل انما انا بشر مثلکم یوحی الی انما الهکم اله واحد فمن کان یرجوا لقاء ربه فلیعمل عملا صالحا و لا یشرک بعبادة ربه احدا(321)
را نمی خواند، مگر این که نوری خواهد داشت از خوابگاه خود تا کعبه و اگر از اهل مکه باشد نور او تا بیت المقدس خواهد بود. (322)
و از حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله منقول است که: هر که آیة قل انما انا بشر مثلکم را تا آخر سوره بخواند در وقت خواب، از خوابگاه او تا کعبه نوری ساطع گردد که میان او پر باشد از ملائکه، و استغفار از برای او کنند تا صبح. (323)
و در حدیث دیگر از حضرت صادق علیه السلام وارد شده است: که فرمود: هیچ کس نیست که آیه آخر سوره کهف یعنی آیه قل انما انا بشر مثلکم را هنگام خوابیدنش بخواند جز این که در هر ساعتی که بخواهد از خواب بیدار شود. (324)

بیشتر بخوانید  ختم و دعا برای زیاد شدن روزی در ماه و هفته مجرب

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =