دعای حل دعوا و اختلاف زن و شوهر مجرب

دعای حل دعوا و اختلاف زن و شوهر مجرب

اگر می خواهید اختلاف میان زن و شوهر که به هر دلیلی به وجود آمده است را حل کنید به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت اهنوس مرجع دعا های اسلامی پیشنهاد می کنیم که در ادامه این پست، دعای حل دعوا و اختلاف زن و شوهر مجرب را بخوانید تا حاجت بگیرید.

دعای حل دعوا و اختلاف زن و شوهر مجرب
دعای حل دعوا و اختلاف زن و شوهر مجرب

دعای حل دعوا و اختلاف زن و شوهر مجرب,دعای رفع اختلاف زن و شوهر,دعاي رفع اختلاف زن و شوهر,دعایی برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعا جهت رفع اختلاف بین زن و شوهر

دعای حل دعوا و اختلاف زن و شوهر مجرب

برای آشتی و محبت میان زن و شوهر دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد. مجرب است.

آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف  را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

بیشتر بخوانید  دعای سریع الاجابه برای رفع مشکلات خانوادگی و جلوگیری از طلاق

***************

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این كه با كسب كمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش كند و عرض كنیم:

 «اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

«اللهم حَبِّبنی إلَیكَ وَ إلى مَلائكَتِكَ وَ إلى رُسُلِكَ وَ إلى عِبادِكَ الصاّلِحینَ»

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =