دعای رفع کدورت کینه و دشمنی بین دو شخص

دعای رفع کدورت کینه و دشمنی بین دو شخص

اگر می خواهید اختلاف و کدورت میان دو نفر را از بین ببرید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که از دعا های اسلامی بخوانید که ان شاء الله نتیجه می گیرید، متن کامل دعای رفع کدورت کینه و دشمنی بین دو شخص را در ادامه از سایت اهنوس بخوانید که حاجت می گیرید.

دعای رفع کدورت کینه و دشمنی بین دو شخص
دعای رفع کدورت کینه و دشمنی بین دو شخص

دعای رفع کدورت کینه و دشمنی بین دو شخص,دعا برای رفع کدورت زن وشوهر,دعا جهت رفع کدورت زن و شوهر,دعایی برای رفع کدورت زن و شوهر,دعا برای رفع کدورت و آشتی,دعا جهت رفع کدورت و آشتی,دعای مجرب برای رفع کدورت و آشتی

دعای رفع کدورت کینه و دشمنی بین دو شخص

برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر آیه شریفه ذیل را سه مرتبه قرائت کند و به سمت فردی که مد نظر است بدمد ، حتما میان آنها آشتی برقرار خواهد گردید و حتی فرد مقابل از او عذر خواهی خواهد نمود. آیه ذیل را بخواند :

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

دعای رفع کدورت بین دو نفر

مجرب است به جهت نفاق و کدورت و دلخوری میان زن و شوهر هر دو نیت کنند به جهت برقراری صلح و عاطفه میان آنها و و با رعایت کردن کامل اداب و شرایط آیه ٧٢ سوره یاسین

[وَ ذَلَّلْناها لَهُمْ فَمِنْها رَکُوبُهُمْ وَ مِنْها یَأْکُلُونَ]

را به تعداد ٧۱ مرتبه رو به قبله بر هر خوردنی یا خوراکی و یا هر غذای شیرین بخواند و میل نمایند ان شاءالله محبت میانشان برقرار گردد.

بیشتر بخوانید  دعای ساعت اول منسوب به امام علی علیه السلام باقیات الصالحات

*****************

برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ

قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ

الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =