دعای دوست داشتن همسر و جلب محبت مجرب

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان و کاربران سایت اهنوس دعای دوست داشتن همسر و جلب محبت مجرب را شرح دهیم که سبب می شود عشق و علاقه میان شما و شخص مورد نظرتان چند برابر شده و همینطور اختلافات نیز حل گردد.

دعای دوست داشتن همسر و جلب محبت مجرب
دعای دوست داشتن همسر و جلب محبت مجرب

دعای عشق و ازدواج,دعای عشق ازدواج,دعای رسیدن به عشق و ازدواج,دعا برای عشق و علاقه,دعای عشق ومحبت,دعاي عشق ومحبت,دعای عشق محبت,دعای عشق محبت از راه دور,دعا عشق و محبت

دعای دوست داشتن همسر و جلب محبت مجرب

در روز یک شنبه هفت عدد سنگریزه بیاورد. این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخواند و یک یک در آتش بیاندازید :

«تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.»

توجه:در زمان مناسب ذکر شده انجام شود.
به قرائت صحیح آیات مبارکه توجه داشته باشد.

*****************

بر روی یک مقدار شربت شیرین از هر نوعی که باشد ولی حتما باید شیرین باشد یک بار سوره یاسین خوانده و ۷۱ مرتبه این آیه را بخوانید

اَلْقَیْت عَلَیْکَ مَحَبَّة‌ً مِنّی ٬ سپس ۷ مرتبه بگویید

اَقْسِمُ عَلَیْکُم یا خُدّام سورةِ یس بِعِزَّة‌ِ اللهِ و جَلالِهِ و هَیْبَتِهِ اَلّا وَ جَعَلْتُمْ مَحَبَّتی فی قَلبِ زَوجی ثابتَة کَما تَثْبِت الاَصابِع فی راحَة‌ِ الْیَد و بعد شربت را به او بخورانید .

بیشتر بخوانید  دعای عشق و علاقه میان زوج های جوان و محبت مجرب

*****************

محبت را باید از خدا خواست و 95 بار خواندن آیه 26 سوره آل عمران برای برآورده شدن این حاجت بسیار موثر است.

«قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِي الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِيَدِکَ الْخَيْرُ إِنَّکَ عَلي‏ کُلِّ شَيْ‏ءٍ قَديرٌ»

«بگو: «بارالها! مالک حکومتها تویی به هر کس بخواهی حکومت می بخشی و از هر کس بخواهی حکومت را می گیری، هر کس را بخواهی عزت می دهی و هر که را بخواهی خوار می کنی. تمام خوبیها به دست توست تو بر هر چیزی قادری.»

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =