دعای مجرب جذب شخص برای ازدواج و بخت گشا

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان دعای مجرب جذب شخص برای ازدواج و بخت گشا را شرح دهیم که در واقع باعث می شود عشق و علاقه میان شما و شخص مورد نظرتان نسبت به گذشته چند برابر شده و سرانجام رابطه به ازدواج ختم شود.

دعای مجرب جذب شخص برای ازدواج و بخت گشا
دعای مجرب جذب شخص برای ازدواج و بخت گشا

دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع سوره ی جن,دعای ازدواج سریع برای دختر,دعای ازدواج سریع (بسیار مجرب),دعای ازدواج سریع و آسان,دعای ازدواج سریع الاجابه,دعا ازدواج سریع دختر,دعای برای ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر,دعا جهت ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد,دعا براي ازدواج سريع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر اهل سنت,دعا برای ازدواج سریع دخترم,دعا ازدواج سریع با معشوق,

دعای مجرب جذب شخص برای ازدواج و بخت گشا

به جهت محبت میان زن و شوهر ، نوشته در آب اندازد ، قدری بخورد و بر سر ریزد و قدری بدهد به او که محبت بین (آنها) زیاد شود . بسم الله الرحمن الرحیم . رضی الله عنهم و خیرا ولد خیرالبریه جَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا رَّضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَٰلِكَ لِمَنْ خَشِيَ رَبَّهُ .

اگر کسی عاشق شده ونمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء»ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند .بعد از ان یک صلوات بفرستد.سپس چشمان خویش را بسته ودر خیال خود معشوق را تصورکند وظاهر نماید وبه سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

بیشتر بخوانید  تقسيم بندی و انواع ذكر

*****************

444 مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد.

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری میکنند ودر این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نوزده =