دعای رفع خطرات سفر و جنگ مجرب و عظیم

دعای رفع خطرات سفر و جنگ مجرب و عظیم

دعای پر خیر و سریع الاثری می خوانیم برای رهایی از هر گونه گرفتاری مشکل و همین طور سختی در زندگی که بار ها تکرار شده است و قطعا می تواند پر از خیر و نیکی و برکت باشد، تنها به یاد داشته باشید این دعا را باید در وضعیت های پر از خطر و مشکل بخوانید و اگر احساس می کنید هیچ راه نجاتی برای این رخداد وجود ندارد از این دعا دست برندارید.

دعای رفع خطرات سفر و جنگ مجرب و عظیم
دعای رفع خطرات سفر و جنگ مجرب و عظیم

دعای رفع خطرات سفر و جنگ مجرب و عظیم,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از امام صادق,دعای دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا از خانه,دعای دفع بلای اول ماه صفر,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلاء,دعا برای رهایی از مشکلات و سختی ها,

دعای رفع خطرات سفر و جنگ مجرب و عظیم

اللهم بک أستفتح و بک استنجح و بمحمد صلی الله علیه و آله اتوجه. اللهم سهل لی حزونته و کل حزونه، و ذلل لی صعوبته و کل صعوبه، و اکفنی و موونته و کل مووته، و ارزقنی معروفه و وده، و اصرف عنی ضره و معرته، انک تمحو ما تشاء و تثبت و عندک ام الکتاب.
الا أن أولیا الله لا خوف علیهم و لا هم یحزنون. انا رسل ربک لن یصلوا الیک. طه حم لا یبصرون، و جعلنا فی اعناقهم اغلالاً فهی الی الاذقان فهم مقمحون، و جعلنا من بین ایدیهم سداً و من خلفهم سداً فاغشیناهم فهم لا یبصرون. اولئک الذین طبع الله علی قلوبهم و سمعهم و ابصارهم و اولئک هم الغافلون.
لا جرم أن الله یعمل ما یسری و ما یعلنون. فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم. و تراهم ینظرون الیک و هم لا یبصرون. صم بکم عمی فهم لا یرجعون، تلک آیات الکتاب المبین. لعلک باخع نفسک ألا یکونوا مومنین. ان نشأ ننزل علیهم من السماء آیه فظلت أعناقهم لها خاضعین.
نام ها:
اللهم انی أسألک بالعین التی لاتنام و بالعز الذی لایرام و بالملک الذی لا یضام و بالنور الذی لایطفی، و بالوجه الذی لا یبلی و بالحیاه الذی لاتموت، و بالصمدیه التی لا تقهر، و بالدیمومیه التی لا تفنی، و بالاسم الذی لا یرد، و بالربوبیه التی لا تستذل، ان تصلی علی محمد و آل محمد و ان تفعل بی کذا و کذا.

بیشتر بخوانید  دعای یافتن گم شده و تقویت حافظه سریع التاثیر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 6 =