دعای یافتن گم شده و تقویت حافظه سریع التاثیر

دعای یافتن گم شده و تقویت حافظه سریع التاثیر

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود اگر ذهن شما ضعیف شده و می خواهید حافظه تان را تقویت کنید این اتفاق زود تر و بهتر رخ دهد. متن کامل دعای یافتن گم شده و تقویت حافظه سریع التاثیر را در ادامه بیاموزید.

دعای یافتن گم شده و تقویت حافظه سریع التاثیر
دعای یافتن گم شده و تقویت حافظه سریع التاثیر

دعای یافتن گم شده و تقویت حافظه سریع التاثیر,دعا برای تقویت حافظه و تمرکز,دعا برای تقویت حافظه و اراده,دعا برای تقویت حافظه کودک,دعای تقویت حافظه کودک,دعای تقویت حافظه کودکان,دعا جهت تقویت ذهن و حافظه

دعای یافتن گم شده و تقویت حافظه سریع التاثیر

بعد از هر نماز بخوان دعائی را که رسول اکرم صلی الله علیه و آله تعلیم امیرالمؤمنین علیه السلام فرمود:سبحان من لا یعتدی علی اهل مملکته سبحان من لا یاخذ اهل الارض بألوان العذاب سبحان الروف الرحیم اللهم اجعل لی فی قلبی نوراً و بصراً و فهماً و علما انک علی کل شی قدیر.و نیز کسی که می خواهد قوه حافظه او زیاد شود مواظبت کند به کم خوردن و خواندن نماز شب با حال خضوع و خشوع و قرائت قرآن بخصوص آیه الکرسی و روزه بگیرد و بسیار صلوات بفرستد.
و مسواک کند و عسل و کندر بخورد و در هر روز بیست و یکدانه مویز سرخ بخورد و آب کم بیاشامد و اجتناب کند از چیزهایی که موجب نسیان است مانند معاصی و کثرت هموم و احزان دنیوی و کثرت اشتغال و علائق و قرائت الواح قبور و خوردن سیب ترش و گشنیز سبز و پنیر و نیم خورده موش و رفتن از بین قطار شتر و از بین دو زن و بول کردن در آب ایستاده و دور افکندن شپش زنده و نگاه کردن به شخص دار کشیده شده و غیر آن.

بیشتر بخوانید  دعای آسان شدن کارها و تقویت حافظه پرخیر و برکت

دعای پیدا کردن گمشده

از حضرت امام رضا علیه السلام مرویست که بخواند آیه و عنده مفاتح الغیب را تا آخر، پس بگوید،اللهم انک تهدی من الضلاله و تنجی من العمی و ترد الضاله صل علی محمد و آل محمد و اغفرلی ورد ضالتی و صل علی محمد و اله و سلم.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سه =