دعای رفع سختی – دعای مجرب و قوی رفع گرفتاری امام صادق (ع)

دعای رفع سختی – دعای مجرب و قوی رفع گرفتاری امام صادق (ع)

امام صادق (ع) به دانایی و علوم در بیشتر زمینه ها در زمان خود مشهور بودند و دعا های مجرب زیادی را نیز از ایشان در کتب دینی و بسیار معتبر دیده و خوانده اید.

دعای رفع سختی یکی از این موارد است که بار ها و بار ها انواع آن را در سایت اهنوس دیده اید، اما امروز قصد معرفی نمونه ای گرانبها از آیات تلاوت شده توسط امام صادق (ع) را داریم.

دعای مجرب و قوی رفع گرفتاری امام صادق (ع) توسط نزدیکان ایشان بار ها شنیده شده و از اعتبار بسیار زیادی نیز برخوردار بود. ضمن این که این دعا در حال حاضر نیز توسط افراد دینی برای رفع و حل گرفتاری، غم و اندوه خوانده می شود.

ثواب خواندن دعا ها فرا تر از چیزی است که شما بتوانید فکرش را بکنید. پس سعی کنید همواره این دعا ها را خوانده و از خداوند بزرگ و مهربان طلب بخشش نمائید.

مطلب پیشنهادی: “دعای فرج – دعای قوی و مجرب رفع اندوه

دعای رفع سختی - دعای مجرب و قوی رفع گرفتاری امام صادق (ع)
دعای رفع سختی – دعای مجرب و قوی رفع گرفتاری امام صادق (ع)

ختم و دعای سریع الاجابه و قوی دفع سختی

اگر می خواهید بدون هیچ مشکلی ارتباط خود با خدای متعال، آفریدگار جهانیان را بیشتر کنید بهتر است این دعا را خوانده و از امام معصوم بخواهید که واسطه ای باشد برای گشایش در های رحمت به روی شما.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب رفع مشکلات و رهایی از سختی های زندگی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

يَا كَائِناً قَبْلَ كُلِّ شَيْ‏ءٍ و يَا كَائِناً بَعْدَ كُلِّ شَيْ‏ءٍ و يَا مُكَوِّنَ‏ كُلِ‏ شَيْ‏ءٍ أَلْبِسْنَا دِرْعَكَ‏ الْحَصِينَةَ عَن شَرِّ

الدُنیا وَ جَمیعِ خَلقِکَ

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =