دعای مجرب رفع مشکلات و رهایی از سختی های زندگی

دعای مجرب رفع مشکلات و رهایی از سختی های زندگی

اگر می خواهید در زندگی عاقبت بخیر شوید و از مشکلات و سختی ها عبور کنید، می توانید دعای مجرب رفع مشکلات و رهایی از سختی های زندگی را بیاموزید که تجربه شده است. به یاد داشته باشید قطعا خواندن دعا ها و ذکر ها می تواند باعث گشایش شود.

به یاد داشته باشید که هر انسانی می تواند آینده اش را تغییر دهد و قطعا خواندن دعا ها نیز مسیری را برای موفقیت مشخص می کند.

دعای مجرب رفع مشکلات و رهایی از سختی های زندگی
دعای مجرب رفع مشکلات و رهایی از سختی های زندگی

دعای مجرب رفع مشکلات و رهایی از سختی های زندگی,دعای رفع گرفتاری و بلا,دعای رفع گرفتاری فوری,دعای رفع گرفتاری صوتی,دعای رفع گرفتاری سخت,دعای رفع گرفتاری و سختی,دعای رفع گرفتاری امیرالمومنین,دعای رفع گرفتاری و مشکل,دعای رفع گرفتاری و بیماری,دعای رفع گرفتاری و قرض,دعای رفع گرفتاری در مفاتیح,دعای رفع گرفتاری امام جواد,دعای رفع گرفتاری,دعای رفع گرفتاری در دادگاه,دعای رفع گرفتاری یا عماد,دعای رفع گرفتاری های بزرگ,دعای رفع گرفتاری مالی,دعای رفع گرفتاری آیت الله بهجت,دعای رفع گرفتاری و تهمت,دعای رفع گرفتاری و گشایش کار,دعای رفع گرفتاری سریع الاجابه,

دعای مجرب رفع مشکلات و رهایی از سختی های زندگی

امام باقر عليه السلام : هر كس در عرض سال هر روز يك بار اين دعا را بخواند نميرد تا جاى خود را در بهشت ببيند.

سبحان القائم الدائم سبحان الواحد الاحد سبحان الفرد الصمد سبحان الحى القيوم سبحان اللّه و بحمده سبحان الحى الذى لا يموت سبحان الملك القدوس سبحان رب الملائكه و الروحضرت سبحان العلى الاعلى سبحانه و تعالى .

بیشتر بخوانید  دعای قوی مجرب و سریع الاثر در برآورده شدن آرزو ها و حاجات

و مداومت بر اين ذكر براى فرج و رفع گرفتارى و غم نافع است.

 

امام صادق عليه السلام فرمود: هر كس هر روز اين دعا را بخواند خداوند برايش چهل و پنجهزار هزار حسنه نويسد و از او چهل و پنج هزار هزار بدى محو كند و برايش در بهشت چهل و پنج هزار هزار درجه بلند كند و مثل كسى كه دوازده بار قرآن را خوانده است خانه اى برايش در بهشت بنا كند.

اشهد ان لا اله الا اللّه وحده لا شريك له الها واحدا احدا صمدا لم يتخذ صاحبه و لا ولدا.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 14 =