دعای رهایی از بلا ها و گرفتاری های زندگی روزمره

دعای رهایی از بلا ها و گرفتاری های زندگی روزمره

امروز و در این مطلب یک بار دیگر دعایی پر خیر می آموزیم که معروف به دعای مردی در سرزمین روم است که درگیر سختی و مشکلاتی شده بود و حتی ممکن بود سرانجام این وضعیت به مرگ و کشته شدن نیز ختم گردد، اما با خواندن دعایی پر خیر تحت عنوان دعای رهایی از بلا ها و گرفتاری های زندگی روزمره از این وضعیت نجات یافت.

ما در ادامه به شما عزیزان متن این دعا را می آموزیم که راهگشای بلا ها و گرفتاری های سخت و طاقت فرسا می باشد.

دعای رهایی از بلا ها و گرفتاری های زندگی روزمره
دعای رهایی از بلا ها و گرفتاری های زندگی روزمره

دعای رهایی از بلا ها و گرفتاری های زندگی روزمره,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای رفع بلا و چشم زخم,دعای رفع بلا و بیماری,دعای رفع بلا از فرزند,دعای رفع بلاتکلیفی,دعای رفع بلا صفر,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای رفع بلا از خانه,دعای رفع بلا تضمینی و قوی,دعای دفع بلا پر خیر و برکت,دعای رفع بلا با اثر تضمینی و مجرب,دعای دفع بلای زلزله,دعای رفع بلا و دعوا,دعای رفع بلا سریع الاثر,دعای رفع بلای خواب بد,دعای رفع بلا از دشمن,دعای رفع بلا و ناراحتی,دعای دفع بلایا و سختی ها,دعای رفع بلا و مشکل,دعای رفع بلا و مرگ,

دعای رهایی از بلا ها و گرفتاری های زندگی روزمره

این اله الداهرین؟ این اله بنی اسرائیل؟ این مغرق فرعون و جنوده؟ این مهلک الجبابره؟ این الذی من ابتغاه وجده؟ این الذی من دعاه اجابه؟ این الذی لا یسلم اولیائه؟ این الذی کان و لم یکن شی ء قبله؟ این الذی یبقی و یفنی کل شی ء بامره؟ این الذی أرسی الجبال بقدرته؟ این الذی زجر البحر فانفلق فکان کل فرق کالطود العظیم؟ این مفرج الغموم و الهموم؟ این خالق الخلائق؟ این عظیم العظماء؟
أنت هو یا رب، أنت هو یا رب، أنت هو یا رب. صلی علی محمد و آل محمد، و أعط محمداً الوسیله، و استجب دعائی بلا اله الا أنت، افککنی من کل بلاء و ارحمنی یا أرحم الراحمین.
یا کهیعص آمین آمین، یا قدوس یا قدوس، یا اول الاولین، یا آخر الاخرین، یا الله یا الله یا الله، یا رحمان یا رحمان یا رحمان، یا رحیم یا رحیم یا رحیم، افعل بی کذا و کذا.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب و عظیم پس از تلاوت قرآن کریم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =