دعای رهایی از زندان و بند – دعای دفع مشکلات و گرفتاری

دعای رهایی از زندان و بند – دعای دفع مشکلات و گرفتاری

امروز و در این مطلب از سایت اهنوس به شما عزیزان گره گشای اسلامی و تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود اگر درگیر مشکلات و گرفتاری ها و سختی ها هستید هر چه زود تر از این وضعیت نجات پیدا کنید. متن کامل دعای رهایی از زندان و بند – دعای دفع مشکلات و گرفتاری را در ادامه بیاموزید.

دعای رهایی از زندان و بند - دعای دفع مشکلات و گرفتاری
دعای رهایی از زندان و بند – دعای دفع مشکلات و گرفتاری

دعای رهایی از زندان و بند – دعای دفع مشکلات و گرفتاری,دعا رفع مشکلات و گرفتاری,دعای رفع مشکل و گرفتاری,دعا برای حل مشکلات و گرفتاری,دعا برای حل مشکل و گرفتاری,دعا برای رفع مشکلات و گرفتاری,دعا برای رفع مشکلات و گرفتاری ها

دعای رهایی از زندان و بند – دعای دفع مشکلات و گرفتاری

روایت شده که مردی در شهر شام مدتی طولانی زندانی بود، در خواب حضرت زهرا علیهاالسلام را دید که نزد او آمده و فرمود: این دعا را بخوان، آن مرد دعا را آموخته و خواند و رها شد و به منزلش برگشت، آن دعا این است:
اللهم بحق العرش و من علاه، و بحق الوحی و من اوحاه، و بحق النبی و من نباه و بحق البیت و من بناه. یا سامع کل صوت، یا جامع کل فوت، یا باری ء النفوس بعد الموت، صل علی محمد و اهل بیته، واتنا و جمیع المومنین و المومنات، فی مشارق الارض و مغاربها،فرجا من عندک عاجلا. بشهادة ان لا اله الا الله و ان محمدا عبدک و رسولک، صلی الله علیه و علی ذریته الطیبین الطاهرین و سلم تسلیما. (92)

بیشتر بخوانید  دعا برای حفظ از بلا سلامتی و دفع خطرات بزرگ و سخت

 

الحمد لله الکافی، سبحان الله الاعلی، حسبی الله و کفی، ما شاء الله قضی، سمع الله لمن دعا، لیس من الله ملجا و لا وراء الله ملتجا. توکلت علی الله ربی و ربکم. ما من دابة الا هو اخذ بناصیتها، ان ربی علی صراط مستقیم. الحمد لله الذی لم یتخذ، و لم یکن له شریک فی الملک، و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا. (94)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =