دعای رهایی از گناهان و بخشش اشتباهات در ماه رمضان

دعای رهایی از گناهان و بخشش اشتباهات در ماه رمضان

دعای پر خیری را در این مطلب از سایت اهنوس، مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی و قرآنی و همین طور کارگشای دینی به شما عزیزان می آموزیم که بار ها تکرار شده است و قطعا مجرب بودن آن ها نیز ثابت شده، در واقع اگر می خواهید در زمان کوتاهی به آنچه که می خواهید برسید و از شر گناهان و شیطان رجیم نجات پیدا کنید، دعای رهایی از گناهان و بخشش اشتباهات در ماه رمضان بهترین راهگشا است.

همواره به خدای متعال ایمان داشته باشید و بدانید که او می تواند مشکلات شما را حل کرده و سختی ها را از پیش و روی شما بردارد.

بنابراین اگر با سختی روبرو می شوید بدانید که حتما حکمتی در آن نهفته است و سرانجامش به لطف خدا خوب خواهد بود.

دعای رهایی از گناهان و بخشش اشتباهات در ماه رمضان
دعای رهایی از گناهان و بخشش اشتباهات در ماه رمضان

دعای رهایی از گناهان و بخشش اشتباهات در ماه رمضان,دعای آمرزش گناهان,دعای آمرزش گناه کبیره,دعای آمرزش والدین,دعای آمرزش اموات,دعای آمرزش گناهان صوتی,دعای آمرزش مرده,دعای آمرزش گناهان مردگان,دعای آمرزش چهل گناه کبیره,دعای آمرزش تمام گناهان,دعای آمرزش میت,دعای آمرزش برای مردگان,دعای آمرزش برای مرده,دعای آمرزش گناهان بزرگ,دعای آمرزش و توبه,دعای طلب بخشش از خداوند,دعای طلب بخشش از مادر,دعای طلب عفو و بخشش مجرب و سریع التاثیر,

دعای رهایی از گناهان و بخشش اشتباهات در ماه رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَل سَعْیی فیهِ مَشْكوراً وذَنْبی فیهِ مَغْفوراً وعَملی فیهِ مَقْبولاً وعَیْبی فیهِ مَسْتوراً یا أسْمَعِ السّامعین.

بیشتر بخوانید  دعای پرداخت قرض و آسان شدن سختی های پیش و رو

خدایا قرار بده كوشش مرا در این ماه قدردانـى شده و گناه مرا در این ماه آمرزیده و كردارم را در آن مورد قبول و عیب مرا در آن پوشیده‌اى شنواترین شنوایان.

 

این خطاب الهی فقط به پیامبر نیست به همه ماست به آنانی که می­روند و نمی­رسند، عمل می­کنند و نتیجه نمی­گیرند. می­جویند نمی­یابند. رنج می­برند و گنج نمی­برند…تلاش­شان بی­فایده است و سعی­شان بدون شکر! و این خسران است.اگر عمل انسان و سعی و تلاش او مورد رضایت خدا قرار بگیرد و پروردگار به عین عنایت در آن بنگرد و از او بخرد، چنین عملی «سعی مشکور» است یعنی سعی که سپاس الهی و تشکر را به همراه دارد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =