دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی در جوانان

دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی در جوانان

اگر می خواهید مشکل ازدواج جوانی را رفع کنید و یا خودتان پسر / دختر دم بخت هستید پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این پست به همین منظور دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی در جوانان را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت روا خواهید شد.

دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی در جوانان
دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی در جوانان

دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی در جوانان,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی مجرب,دعای بخت گشایی پرخیر و قوی,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشایی زن بیوه,دعای بخت گشایی سریع دختر سریع الاثر,دعا بخت گشایی سریع دختر,دعا برای بخت گشایی سریع دختر,

دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی در جوانان

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :

(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین ).

توجه:

به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد

 

برای دخترانی که امر ازدواج آنها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز ذیل برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان  و سریع بسیار موثر است. آن حرز و دعا این است :

بیشتر بخوانید  دعا های مجرب برای بخت گشایی و ازدواج اسلامی

بیست و پنج مرتبه حرف واو  ( و ) را بر پارچه ای از حریر سبز بنویسد.
سپس این آیه شریفه را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتون من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم “.

این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 12 =