دعای عاقبت بخیر و دفع بلا ها سریع التاثیر

دعای عاقبت بخیر و دفع بلا ها سریع التاثیر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس رهگشای تجربه شده ای از منابع اسلامی به شما عزیزان می آموزیم که در واقع باعث می شود از سخت ترین بلا ها، مشکلات، گرفتاری ها، سختی ها و تلخی های روزمره زندگی در امان بمانید. متن کامل دعای عاقبت بخیر و دفع بلا ها سریع التاثیر را در ادامه بیاموزید.

دعای عاقبت بخیر و دفع بلا ها سریع التاثیر
دعای عاقبت بخیر و دفع بلا ها سریع التاثیر

دعای عاقبت بخیر و دفع بلا ها سریع التاثیر,دعای عاقبت به خیری در قران,دعا برای عاقبت بخیری خانواده,دعا برای عاقبت بخیری در ازدواج,دعای عاقبت بخیری برای ازدواج,دعا برای عاقبت بخیری پدر و مادر

دعای عاقبت بخیر و دفع بلا ها سریع التاثیر

اللهم عرفنی نفسک فانک ان لم تعرفنی نفسک لم اعراف نبیک اللهم عرفنی رسولک (نبیک خ ل) فانک ان لم تعرفنی رسولک (نبیک، خ ل) لم اعرف حجتک اللهم عرفنی حجتک فانک ان لم تعرفنی حجتک ضللت عن دینی.و این دعائی است که حضرت صادق علیه السلام تعلیم زراره رضوان الله علیه داد و فرمود: که اگر زمان غیبت را درک کردی، بخواندن این دعا مواظبت کن.
دعای دیگر، مروی از آن حضرت معروف به دعای (غریق) که برای نجات از شبهات و فتنه های زمان غیبت است:یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک.

ادعیه دفع بلا

دعای یازدهم صحیفه کامله را بخواند: (یا من ذکره شرف للذاکرین… و نیز بخواندربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب.و نیز در بعد از نمازها مواظبت کند و خواندن تسبیح حضرت فاطمه علیه السلام و نیز در روزهای جمعه سوره مؤمنان را بخواند و نیز انگشتر عقیق در انگشت نماید و در آن نقش کند: محمد نبی الله، علی ولی الله

بیشتر بخوانید  دعای رفع بلا ها و رهایی از گناهان و سختی ها

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + نه =