دعای عظیم امام صادق علیه السلام برای رفع خطرات سفر

دعای عظیم امام صادق علیه السلام برای رفع خطرات سفر

دعای پر خیری می خوانیم که حضرت امام صادق علیه السلام در هنگام سفر و برای رفع بلا ها و سختی های یک مسافرت می خواندند و پر خیر و برکت بود، از این رو اطرافیان و نزدیکان ایشان دعا را حفظ کرده و ثبت می کردند تا در آینده و توسط دیگران نیز خوانده و مورد استفاده قرار گیرد تا بلا ها دفع و رفع گردد.

دعای عظیم امام صادق علیه السلام برای رفع خطرات سفر را نیز می توانید در این مطلب بخوانید.

دعای عظیم امام صادق علیه السلام برای رفع خطرات سفر

دعای عظیم امام صادق علیه السلام برای رفع خطرات سفر,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از امام صادق,دعای مسافرت اهل سنت,دعای مسافرت امام رضا,دعای مسافرت رفتن,دعای مسافرتی,دعا مسافرت,دعاهای مسافرت,دعای مسافرت,دعای برای مسافرت,دانلود دعای مسافرت,متن دعای مسافرت,دعای وقت مسافرت,دعای شروع مسافرت,دعای به مسافرت رفتن,دعای جور شدن مسافرت,دعای سفر مسافرت

دعای عظیم امام صادق علیه السلام برای رفع خطرات سفر

یا من لیس له ابتداء و لا انقضاء(4011)، یا من لیس له امد و لا نهایه و لا میقات و لا غایه، یا ذالعرش المجید و البطش الشدید یا من هو فعال لما یرید، یا من لا تخفی علیه اللغات و لا تشتبه علیه الأصوات، یا من قامت بجبروته الأرض و السماوات.
یا حسن الصحبه یا واسع المغفره، یا کریم العفو، صلی علی محمد و آل محمد و احرسنی فی سفری و مقامی و فی حرکتی و انتقالی، بعینک التی لا تنام و اکنفنی برکنک الذی لایرام.
اللهم انی أتوجه فی سفری هذا بلاثقه منی لغیرک و لا رجاء یأوی بی الا الیک، و لا قوه لی اتکل علیها و لا حیله ألجأ الیها، الا ابتغاء فضلک و التماس عافیتک و طلب فضلک و اجرائک لی علی أفضل عوائدک عندی.
اللهم و أنت أعلم بما سبق لی فی سفری هذا مما أحب و أکره، فمهما اوقعت علیه قدرک فمحمود فیه بلاؤک منتصح فیه قضاوک، و أنت تمحو ما تشاء و تثبت و عندک ام الکتاب.
اللهم فاصرف عنی فیه مقادیر کل بلاء و مقضی کل لاواء و ابسط علی کنفاً من رحمتک و لطفاً من عفوک و تماماً من عفوک و تماماً من نعمتک حتی تحفظنی فیه باحسن ما حفظت به غائباً من المومنین و خلقته فی ستر کل عوره و کفایه کل مضره و صرف کل محذور، وهب لی فیه امناً و ایماناً و عافیه و یسراً و صبراً و شکراً، و ارجعنی فیه سالماً الی سالمین یا أرحم الراحمین.

بیشتر بخوانید  دعای عظیم خوش شانسی و کسب ثروت فراوان تجربه شده

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شانزده =