دعای مجرب بخت گشایی و جلب شخص برای ازدواج

دعای مجرب بخت گشایی و جلب شخص برای ازدواج

در این پست به شما عزیزان دعای پرخیر و تجربه شده ای می آموزیم که سبب جلب علاقه و زیاد شدن محبت می شود، مثل همیشه می توانید متن کامل دعای مجرب بخت گشایی و جلب شخص برای ازدواج را در ادامه بخوانید که به لطف الله بخشنده و متعال سریع تر و به بهترین شکل ممکن نتیجه می گیرید.

دعای مجرب بخت گشایی و جلب شخص برای ازدواج
دعای مجرب بخت گشایی و جلب شخص برای ازدواج

دعای مجرب بخت گشایی و جلب شخص برای ازدواج,دعای باز شدن بخت بسته شده,دعای باز شدن بخت بسته شده دختر,دعا باز شدن بخت بسته شده,دعا برای گشایش بخت بسته شده,دعای باز شدن بخت پسر,دعای باز شدن بخت پسر مجرد,دعا باز شدن بخت پسر,دعای گشایش بخت سریع دختر,دعای گشایش بخت سریع الاجابه,دعاهای گشایش بخت سریع,دعای باز شدن بخت سریع,دعاي گشايش بخت سريع,دعای باز شدن سریع بخت دختر,دعای برای گشایش بخت سریع,دعا برای گشایش بخت سریع دختر,دعا جهت گشایش بخت سریع

دعای مجرب بخت گشایی و جلب شخص برای ازدواج

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

 

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

بیشتر بخوانید  دعا در زمان انتخاب همسر - دعای ازدواج آسان و صحیح

 

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =