دعای عظیم پیامبر هنگام غم و اندوه

دعای عظیم پیامبر هنگام غم و اندوه

اگر احساس می کنید در غم و اندوه هستید و می خواهید از آن خارج شوید بهترین کار این است که به خدای متعال توکل کرده و دعا هایی را بخوانید و بدانید که هر کسی ممکن است به این مشکلات و سختی ها دچار شود. البته ضمن هر مشکلی که برای انسان ها رخ می دهد حکمتی وجود دارد.

دعای عظیم پیامبر هنگام غم و اندوه را بخوانید و از الله متعال بخواهید که این مشکل را از شما دور کرده و زندگیتان را مجددا به روال عادی جریان اندازد.

دعای عظیم پیامبر هنگام غم و اندوه
دعای عظیم پیامبر هنگام غم و اندوه

دعای عظیم پیامبر هنگام غم و اندوه,دعای رفع اندوه صحیفه سجادیه,دعای رفع اندوه و خوف,دعای رفع غم اندوه,دعای رفع غمو اندوه,دعای برای رفع اندوه,دعا جهت رفع اندوه,دعای برای رفع غم اندوه,دعای رفع غم صحیفه سجادیه,دعای رفع غم و گرفتاری,دعای رفع غم و پریشانی,دعای رفع غم از دل,دعای رفع غم و نگرانی,دعای رفع غم و افسردگی,دعای رفع غمو اندوه,دعای رفع غم دل,دعای رفع غم و دلتنگی,

دعای عظیم پیامبر هنگام غم و اندوه

از امیرالمومنین علی ابن ابیطالب روایت شده که حضرت پیغمبر هرموقع که غم و اندوهی برآنحضرت روی میداد این دعا را میخواند.

یا حَیُّ یا قَیُّومُ یاحَیّاً لایَمُوتُ یا حَیُّ لا اِالهَ اِلّا اَنتَ کاشِفُ الهَمِّ مُجیبُ دَعوَةَ المُضطَرّینَ اَسئَلُکَ بِاَنَّ لَکَ الحَمدُ لااِلهَ اِلّا اَنتَ المَنّانُ بَدیعُ السَماواتِ وَالاَرضِ ذُوالجَلالِ وَالاِکرامِ رَحمانُ الدُّنیا وَالآخِرَةِ وَرَحیمُهُما رَبِّ ارحَمنی رَحمَةً تُغنینی بِها اَن رَحمَةِ مَن سِواکَ یا اَرحَمَ الراحِمین. ای زنده ای پاینده ای زنده ای که نمیمیرد ای زنده نیست معیودی جز تو برطرف کننده اندوه و اجابت کننده دعا بیچارگان از تو درخواست میکنم با این که ستایش مخصوص توست نیست معبودی جز تو منت گذار پدید آورنده آسمانها و زمین صاحب جلالت و اکرام مهربان دنیا وآخرت وبخشش دهنده هردو ای پروردگارم رحمت کن مرا رحمتی که بدان مرا از مهربانی دیگران بینیاز ای مهربان ترین مهربانان.

بیشتر بخوانید  دعای حرز حضرت علی برای باطل سحر و طلسم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =