دعای قوی رسیدن به حاجات در شب جمعه

دعای قوی رسیدن به حاجات در شب جمعه

زمانی که حاجت و نیازی در زندگی خود دارید پشیمان و عجول خواهید بود و صد البته که ممکن است به سمت کار های خلاف هدایت شوید. در چنین مواقعی فراموش نکنید که خداوند بزرگ و مهربان به طور ویژه ای به شما توجه می کند و کارهایتان را زیر نظر دارد.

در واقع او به عنوان قادری یکتا سعی می کند که شما را در شرایط سخت بیازماید و سختی های شما را رفع و حل کند. از طرفی ممکن است دعای قوی رسیدن به حاجات در شب جمعه بسیار کار شما را سریع تر حل کند. خدا می خواهد که همیشه برای نیازهایتان از او یاری بخواهید و سختی ها را در این مسیر به جان بخرید. ما هم یاری تان می کنیم که با خواندن این دعا ها و انجام اعمال دینی موفق شوید.

دعای قوی رسیدن به حاجات در شب جمعه
دعای قوی رسیدن به حاجات در شب جمعه

دعای مجرب و قوی رفع سختی در شب جمعه,دعای طلب حاجت در شب جمعه,دعای مجرب و قوی رسیدن به حاجت,ذکر و ادعیه رسیدن به حاجات در زندگی,دعایی قوی برای رسیدن به حاجات در شب های جمعه,ذکر مجرب و تضمینی حاجت,ذکر حاجت شب جمعه,دعای قوی رسیدن به حاجات در شب جمعه,دعای رفع حاجت و نیاز در زندگی,دعای طلب حاجت از خداوند,

دعای قوی رسیدن به حاجات در شب جمعه

در شب جمعه و بعد از نماز عشا این دعا را صد بار بخوانید و صد صلوات هم پس از آن بفرستید، انشالله که مشکلات شما حل شده و حاجت روا می شوید.

بیشتر بخوانید  دعا و دستورات مجرب جهت وسعت روزی و کسب رزق

بسم الله الرحمن الرحیم لا رَبَّ اِلّا سِواکَ فَادْعُوهُ وَ لا اِلهً غَیْرُکَ فَارْجُوهُ اَنْتَ الرَّبُّ وَ اَنا الْعَبدُ وَ

الْعَبدُ یَخْطِی وَ الرَّبُّ یَعْفُو فِاِنْ کانَ دَعْوَتی لَکَ صادِقَةً وَ یَقینی لَکَ خالِصاً فَصَلِّ علی مُحَمَّدٍ و

آلِ مُحَمَّدٍ وَ اَغِثْنی یا غِیاثَ الْمُسْتَغیثینَ یا رَبَّ الْعالَمینَ

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =