دعای قوی و اسلامی برای زیاد شدن علاقه

دعای قوی و اسلامی برای زیاد شدن علاقه

در صورتی که می خواهید عشق را در زندگی خود چند برابر کرده و به علاقه عمیق برسید حتما در ادامه یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس به شما خوبان دعای قوی و اسلامی برای زیاد شدن علاقه را شرح می دهیم. این دعا نتیجه بخش است و آن را حتما بخوانید.

دعای قوی و اسلامی برای زیاد شدن علاقه
دعای قوی و اسلامی برای زیاد شدن علاقه

دعای قوی و اسلامی برای زیاد شدن علاقهدعا مهره مار چیست,دعای مهره مار برای چیست,دعاي مهر محبت زن وشوهر,دعا مهر محبت زن وشوهر,دعای مهرو محبت زن وشوهر,دعا مهر محبت زن شوهر,دعاي مهر محبت بين زن وشوهر,دعای مهرو محبت زن شوهر,دعا برای مهر محبت زن وشوهر,دعای پرخیر و قوی برای جلب عشق و محبت,دعای مهر و محبت سریع التاثیر و رهگشا قوی,

دعای قوی و اسلامی برای زیاد شدن علاقه

برای زیاد شدن محبت همسر و یا فرد مطلوب ، دعای ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و آنرا در آب یا شربت حل کند و قدری را خودش بنوشد و مقداری را به فرد مطلوب بنوشاند . همچنین صورت خود را هم با آن آب بشوید .

(بسم الله الرحمن الرحیم

رضی الله عنهم و خیرا ولد خیر البریه حواء و هم عند ربهم جنات عدن تجری من تحتها الانهار خالدین فیها ابدا رضی الله عنهم و رضوا عنه و له حسبی ربه)

 

برای افزایش محبت و احضار محبوب ، چهل و یک دانه فلفل سیاه سالم تهیه کند و و به نیت افزایش محبت و احضار مطلوب ،  بر هر دانه از آنها چهار مرتبه سوره مبارکه قریش را بخواند و سپس در آتش اندازد. فرد مطلوبش بیقرار میشود و دیوانه وار او را دوست خواهد داشت :

بیشتر بخوانید  دستور مجرب جهت صاحب اولاد شدن – دعای سریع الاجابه مخصوص بچه دار شدن

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =