دعا در زمان انتخاب همسر – دعای ازدواج آسان و صحیح

به هر حال هر کدام از ما باید برای بجا آوردن سنت حسنه پیامبر اسلام (ص) یعنی ازدواج این امر را انجام دهیم، انجام آن البته در این دور و زمانه بسیار سخت شده است، دعا در زمان انتخاب همسر – دعای ازدواج آسان و صحیح می تواند به شما کمک کند تا با ایمان کامل این کار را انجام دهید و ان شاء الله که نتیجه خوب می گیرید و باعث می شود تمامی مشکلات و گرفتاری های شما هر چه زود تر حل شود و سختی ها به آسانی تبدیل گردد.

دعا های مجرب برای ازدواج آسان دختر,دعای ازدواج آسان,دعای آسانی ازدواج,دعا ازدواج اسان,دعا برای ازدواج آسان,دعای ازدواج سریع و آسان,دعای آسان شدن ازدواج,دعای آسان برای ازدواج,دعا برای ازدواج اسان,دعا برای اسانی ازدواج,دعا برای آسان شدن امر ازدواج,دعا برای آسانی ازدواج,دعا برای ازدواج سریع و آسان

دعا در زمان انتخاب همسر - دعای ازدواج آسان و صحیح

دعا در زمان انتخاب همسر – دعای ازدواج آسان و صحیح,دعای باز شدن بخت,دعای باز شدن بخت دختر سن بالا,دعای باز شدن بخت پسر,دعای باز شدن بخت در مفاتیح الجنان,دعای باز شدن بخت پسر مجرد,دعای باز شدن بخت تجربه شده,دعای باز شدن بخت زن مطلقه,دعای باز شدن بخت دختر سایت دعا,دعای باز شدن بخت زن بیوه,دعای باز شدن بخت اهل سنت,دعای باز شدن بخت دختر سن بالا و پسر سن بالا,دعای باز شدن بخت دختر سن بالا فوری,دعاي باز شدن بخت پسران,دعا باز شدن بخت پسر,دعای باز شدن بخت دختر,دعاي باز شدن بخت دختر,دعای باز شدن بخت دختر سریع,دعایی برای باز شدن بخت دختر,دعای باز شدن بخت در مفاتیح الجنان هاروسی,دعای گشایش بخت در مفاتیح الجنان,دعا برای گشایش بخت در مفاتیح الجنان,دعا برای باز شدن بخت از امامان,دعا برای باز شدن بخت دختر,

این دعا ها را بخوانید، از این راهکار ها استفاده کنید که قطعا نتیجه بخش هستند و روای هر گونه مشکل در زمینه گشایش بخت خواهند شد.

هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثنای پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛ «خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

راهکار آیت‌الله بهجت برای حل مشکل ازدواج

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می‌فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه ۲۴). قرآن مجید می‌فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

همینطور در ادامه بخوانید: دعا های گشایش بخت و ازدواج – دعا های بخت گشا

منبع: www.malakut786.com

بیشتر بخوانید  دستور مجرب برای رفع سختی ها و گشایش در کار ها

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =