دعای مجرب جهت بیقرار نمودن معشوق – ایجاد مهر و محبت شدید

دعای مجرب جهت بیقرار نمودن معشوق – ایجاد مهر و محبت شدید

در این پست از سایت اهنوس دعای مجرب جهت بیقرار نمودن معشوق – ایجاد مهر و محبت شدید را قرار دادایم جهت مهر و محبت فوری آشتی زن و شوهر برای رفع اختلاف میان زوجین و برای تسخیر قلوب و افزایش محبت به جهت مهر و محبت بین زن و شوهر ،و اگر بخواهد که محبت فردی را به خود جلب کند و او را از محبت بیقرار گرداند این دعا ها را بخوانید و همراه خود نگاه دارید.

دعای مجرب جهت بیقرار نمودن معشوق - ایجاد مهر و محبت شدید
دعای مجرب جهت بیقرار نمودن معشوق – ایجاد مهر و محبت شدید

آیات قرآنی جهت زیاد شدن مهر و محبت زوجین,ادعیه قوی برای جلب نظر دیگران و مهر و محبت پرخیر,اسم حضرت ادریس برای محبت و مهربانی, اییجاد مهر محبت علاقه مطلوب معشوق,برای زیاد شدن مهر و محبت مطلوب, برای افزایش مهرومحبت میان دو فرد, ایجاد مهر و محبت عشق و علاقه از راه دور

دعا جهت ایجاد مهرو محبت و بیقرای معشوق:

برای جلب مهر و محبت شدید و بیقرای معشوق و احضار شدید محبت از راه دور و نرم کردن قلب ، دعای زیر را به همان نیت بخوانید که پس از یک هفته به اذن خداوند جل جلاله، مقصود حاصل است. به مدت یک هفته صبحها و عصرها بیست و پنج مرتبه بخواند. پس از یک هفته ان شاء الله به مقصود خواهد رسید.

« اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ »

 دعایی مجرب برای افزایش مهر و محبت:.

برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه سنگ نمك (بصورت تک به تک) خوانده و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان(اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد.فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیم الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُون.

دعای مهر محبت و احضار قوی:

دعاهای زیادی برای مهر و محبت و جلب القلوب وجود دارد. دعا و دستورالعملی که ذیلا ذکر میشود از دعاهای مجرب است.به جهت مهر و محبت فوری و محب قلوب شدن و در دل محبوب خویش جای و مقام گرفتن آیات

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا.

 

بیشتر بخوانید  دعای رفع کینه و دشمنی و آشتی بین خانواده و همسر

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + دوازده =