دعای مجرب حفظ اموال از خطرات و بلا ها مجرب

دعای مجرب حفظ اموال از خطرات و بلا ها مجرب

به شما عزیزان در ادامه این پست از سری مطالب سایت اهنوس گره گشای قوی می آموزیم که سبب می شود از گرفتاری ها، سختی ها، مشکلات و بلا های بزرگ عبور کرده و همین طور اموال شما نیز در خطر نباشد، متن کامل دعای مجرب حفظ اموال از خطرات و بلا ها مجرب را در ادامه بخوانید.

دعای مجرب حفظ اموال از خطرات و بلا ها مجرب
دعای مجرب حفظ اموال از خطرات و بلا ها مجرب

دعای مجرب حفظ اموال از خطرات و بلا ها مجرب,دعای دفع خطر دشمن,دعای دفع خطرات,دعای دفع خطر احتمالی,دعای دفع خطر سیل,دعای دفع خطر زلزله,دعای رفع خطر,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سفر,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای دفع خطر دشمن,دعای دفع خطر و بلا,دعای دفع بلایا و خطرات,دعا دفع خطر,دعا برای دفع خطرات,دعا برای رفع خطر سیل,دعای رفع خطر سیل,دعا برای دفع خطر سیل,دعا برای دفع خطر زلزله,دعا برای رفع خطر زلزله,دعاي رفع خطر,دعای رفع خطر در سفر,دعا رفع خطر,دعا برای رفع خطر سفر

دعای مجرب حفظ اموال از خطرات و بلا ها مجرب

دعایی که مذکور می افتد از سید بن طاووس نقل شده است. تعویذ ذیل را بنویسد و در داخل ماشین قرار دهد. به اذن خداوند تبارک و تعالی ، خودش و ماشینش از تمام جنبه ها در امان کامل خواهند بود.

(اللهم احفظ علی مالو  حفظه غیرک لضاع و استر علی مالو ستره غیرک لشاع و احمل عنی مالو حمله غیرک لکاع و اجعل علی ظلا ظلیلا اتوقی به کل من رامنی بسوء او نصب کلی مکرا او هیالی مکروها حتی یعود  و هو غیر ظافر بی و لا قادر علی اللهم احفظنی بما حفظت به کتابک المنزل علی قلب نبیک المرسل اللهم انک قلت و قولک الحق انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون .)

بیشتر بخوانید  دعای رفع ترس از خطرات تهدید ها و مشکلات و بلا ها

دعای دیگر در همین مضمون:

دعای ذیل از امام هفتم (ع) روایت شده که فرمود پیامبر اکرم (ص) فرمودند اگر هنگام سوار شدن بر مرکب (یا ماشین) دعای ذیل را بخواند خودش و مرکبش (ماشینش) کاملا در امان خواهد بود .

«بسم الله و لا حول ولا  قـــــوّه الا بالله ، الحمدالله الّـــــذی هَـــــدانا لِـــــهذا وَ سُبْحان الَّذی سَخّـــــَر لَـــــنا هذا و ما کـــــنّا لَهُ مُـــــقّـــــرِنینَ»

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =