دعای مجرب و بسیار قوی باطل السحر برای ابطال و رفع طلسم ربط

دعای مجرب و بسیار قوی باطل السحر برای ابطال و رفع طلسم ربط

در این پست از سایت اهنوس دعای مجرب و بسیار قوی باطل السحر برای ابطال و رفع طلسم ربط (باطل کردن طلسم نفرت و جدایی میان زوجین )را برای شما عزیزان قرار دادیم . سحر و طلسم تفریق همان سحری است که باعث جدایی و طلاق میان زوجین می شود همچنین باعث می شود بین زوجین اختلاف و نفرت و دشمنی به وجود آید . سحر ربط نوعی سحر است که یک نوع جن کافر در ذهن شخص سحر شده تصرف می نماید و باعث بسته شدن و ناتوانی مرد در انجام روابط جنسی می شود . برای باطل کردن سحر و طلسم ربط و تفریق ذکر و دعا و دستورالعملی وجود دارد.

 

دعای مجرب و بسیار قوی باطل السحر مجرب برای ابطال و رفع طلسم ربط
                 دعای باطل السحر  برای ابطال و رفع طلسم ربط

 

سحر و طلسم تفریق و ربط چیست – باطل کردن طلسم نفرت و جدایی میان زوجین: سحر و طلسم تفریق :در این سحر و طلسم، ساحر اقدام به تفریق و جدایی میان زوج و زوجه (جدایی زن و شوهر) یا جدایی پدر و پسر یا برادر از برادر و از این قبیل مینماید. این سحر همان سحر تفریق و تبغیض است که نسبت آنرا تباین مینمامند. بدین معنا که دو نفر نسبت مباینت و میگیرند و از هم دور میشوند.

سحر ربط چیست :همانی است که طلسم کننده از طریق استعانت باطل کردن طلسم از شیاطین و جن (که در اغلب انواع سحر و طلسمات وجود دارد) اقدام به اعمال خبیثه میکند. این عمل بگونه ای است که جن کافر در ذهن فرد طلسم شده دخل و تصرف میکند.

این عمل مثلا میتواند باعث بسته شدن یا ناتوانی در مباشرت حلال زن و شوهر شود هر چند که هر دو طرف قادر به مباشرت هستند ولی نیرویی مانع از این امر است. این نوع سحر و طلسم از بدترین انواع آن است که نفرت و جدایی میان زوجین و عداوت میان آنها را در طول زمان موجب میشود. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین)

برای دفع و ابطال طلسم خصوصا طلسم ربط (باز شدن شخص ) در ابتدا نیت کند و با رعایت آداب و شرایط و در ایام سعد و بدور از قمر در عقرب و در ساعتی سعد صدقه دهد و آیه شریفه ذیل را :
(قل جاءَ الحق و زَهَقَ الباطل اِنّ الباطلَ کانَ زَهوقا).

به تعداد ٢۱ مرتبه بر روی ٢۱ کاغذی بدون خط و پاک نوشته و به فردی که دچار این طلسم سخت شده [یعنی شخص طلسم شده با طلسم ربط (طلسم ربط عبارت است از بسته شدن مرد یا زن و ناتوانی مرد یا زن در برقراری مباشرت با همسر خود.

شخصی که با این طلسم بسته میشود را مربوط گویند)] به طور روزانه در وقت صبح شربت عسل خالصی فراهم نمایند و در شربت بشویند و هر دو شخص یعنی زن و شوهر یا زن و مرد از آن بنوشند. ان شاءالله هر طلسمی یا سحری باشد ابطال خواهد گردید .

برگرفته از سایت هاروس

بیشتر بخوانید  دعایی بسیار مجرب برای خیر و برکت بسیار برای یک عمر در زندگی و خیر در سختی

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 12 =