دعای یافتن اشیا و گم نشدن پر خیر و تجربه شده

دعای یافتن اشیا و گم نشدن پر خیر و تجربه شده

برخی از ما ممکن است اشیایی را مرتب گم کرده و از این وضعیت خسته شده باشیم، در نتیجه بهترین کار این است که دعا بخوانیم و از خداوند متعال بخواهیم که حافظه ی قدرتمند تری به ما عطا فرماید، در ادامه ی این مطلب از سایت اهنوس در همین زمینه و کمک به افرادی که خیلی زود فراموش می کنند، دعای یافتن اشیا و گم نشدن پر خیر و تجربه شده را می آموزیم.

دعای یافتن اشیا و گم نشدن پر خیر و تجربه شده
دعای یافتن اشیا و گم نشدن پر خیر و تجربه شده

دعای یافتن اشیا و گم نشدن پر خیر و تجربه شده,دعای یافتن گمشده,دعا یافتن گم شده,دعای یافتن اشیا گمشده,دعای یافتن مال گمشده,دعای یافتن شخص گمشده,دعای یافتن وسایل گمشده,دعای حافظه در مفاتیح,دعای حافظه از پیامبر,دعای حافظه بعد از هر نماز,دعای حافظه قوی,دعای حافظه و مطالعه,دعای حافظه بهجت,دعای حافظه با ترجمه,دعای حافظه ذهن,دعای حافظه مفاتیح,دعای حافظه با معنی,دعا حافظه,دعاهای حافظه,دعای تقویت حافظه,دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت,دعای افزایش حافظه و تمرکز,دعای تقویت حافظه برای درس خواندن,دعای برای حافظه,

دعای یافتن اشیا و گم نشدن پر خیر و تجربه شده

راوى به امام صادق(عليه السلام) عرض كرد: دعايى به من بياموز كه وقتى چيزى را نگه مى‌دارم، ترسى از مفقود شدن آن نداشته باشم. فرمود كه بگو:

يَا اللهُ يَا حَافِظَ الْغُلاَمَيْنِ بِصَلاَحِ أَبِيهِمَا احْفَظْنِي وَ احْفَظْ عَلَيَّ دِينِي وَ أَمَانَتِي وَ مَالِي، فَإِنَّهُ لاَ حَافِظَ حِفْظِ ضَيْعَة أَحْفَظُ عَلَى مَالِي مِنْكَ إِنَّكَ حَافِظٌ حَفِيظٌ ، أَخَذْتُ بِسَمْعِ اللهِ وَ بَصَرِهِ وَ قَدَرِهِ عَلَى كُلِّ مَنْ أَرَادَنِي وَ أَرَادَ مَالِي وَ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيم.

بیشتر بخوانید  دعا های مجرب و سریع الاثر رهایی از فراموشی و ضعف حافظه

يا الله، اى كه فرزندان را به خاطر والدين حفظ مى كنى، مرا حفظ كن. دين و امانت و مالم را حفظ كن. كسى بهتر از تو نمى تواند مالم را از گم شدن حفظ كند، اى كه حافظ و حفيظ (نگه دار و مراقب) هستى! گوش و چشم و قدرت خدا نگه دار من و مالم در برابر كسانى باشد كه متعرّض من و مالم مى شوند. لا حول و لا قوّة إلاّ بالله العليّ العظيم.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =