دعای ﻣﻬﺮﺑﺎن شدن ﺷﻮﻫﺮ – دعا برای راضی شدن زن از شوهر یا شوهر از زن

دعای ﻣﻬﺮﺑﺎن شدن ﺷﻮﻫﺮ – دعا برای راضی شدن زن از شوهر یا شوهر از زن

در این پست از سایت اهنوس دعای ﻣﻬﺮﺑﺎن شدن ﺷﻮﻫﺮدعا برای راضی شدن زن از شوهر یا شوهر از زن را قرار دادایم جهت افزایش مهر و محبت و برای رفع کدورت بین زن و شوهر و ایجاد عشق و علاقه  گاهی در ارتباط زنا شویی یک بحث کوچک دلیل اختلافات بزرگ خانوادگی می شود و این به نارضایتی و زن از شوهر و شوهر از زن می شود برای برطرف کردن این مشکلات و ایجاد صلح و ارامش در این مطلب دعاهای را قرار دادایم.

دعای مجرب مهربان کردن شوهر,دعای مهعربان شدن شوهر,دعای مطیع شدن شوهر,دعای افزایش محبت شوهر به زن,دعای جلب مهر و محبت شوهر,دعای تسخیر فوری شوهر,دعای حرف شنوی شوهر,دعایی مجرب برای رفع کدورت و دشمنی و ایجاد صلح و مهربانی,دعای قوی برای دوری از کینه و کدورت,دعای برطرف شدن کینه و دشمنی,دعای تبدیل دشمنی به دوستی,دعای مهربانی و صلح و آشتی,دعای رفع کینه و دشمنی,دعای گذشت از گناه دیگران,ذکر و دعای مخصوص گذشت از گناه,دعای بخشش و گذشت

دعای ﻣﻬﺮﺑﺎن شدن ﺷﻮﻫﺮ:

برای مهربان شدن شوهر و همچنین اﮔﺮ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﻪ زن ﻣﺤﺒﺖ ﻧﻤﻲ ﻛﻨﺪ، زن ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ آﻳﻪ زﻳﺮ را ﺑﺮ ﻗﻨﺪ و ﻧﺒﺎت ﺑﺨﻮاﻧﺪ و ﺑﺪﻣﺪ و ﺑﺪﻫﺪ ﺗﺎ ﺷﻮﻫﺮش از آن ﻗﻨﺪ و ﻧﺒﺎت ﺑﺨﻮرد. ﻳﺎ اﻳﻦ ﻛﻪ اﻳﻦ آﻳﻪ را ﺑﺮ ﮔﻼب ﺑﺨﻮاﻧﺪ و ﺑﺪﻣﺪ و ﺳﭙﺲ ﮔﻼب را ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺑﻤﺎﻟﺪ. ان ﺷﺎ اﷲ ﺷﻮﻫﺮش ﻣﻬﺮﺑﺎن و ﻣﻄﻴﻊ ﻣﻲ ﮔﺮدد؛ آﻳﻪ اﻳﻦ اﺳﺖ.

انﱠ اَﺻﺤﺎب اﻟـﺠﻨﱠﺔِ اﻟﻴﻮم ﻓﻲ ﺷُﻐُﻞٍ ﻓﺎﻛﻬﻮنَ ﻫﻢ و اَزواﺟﻬﻢ ﻓﻲ ﻇﻼلٍ ﻋﻠﻲ اﻻَراﺋﻚ ﻣﺘﱠﻜﺌﻮنَ ﻟَﻬﻢ ﻓﻴﻬﺎ ﻓﺎﻛـﻬﺔٌ و ﻟَﻬﻢ ﻣﺎ ﻳﺪﻋﻮن.

دعا جهت مهربان شدن زن و شوهر:

از حضرت امام جعفر صادق علیـہ السلام نقل است:اگر کسی با ایمان سورہ مبارکه « نساء » را بـه جهت موافقت زن و شوهر با نیت خالص و توجـه بـه خدا و معنی آن و با حال وضو بخواند مقصود حاصل شود و زن و شوهر بهم مهربان گردند.

دعا برای راضی شدن زن از شوهر یا شوهر از زن:

هر گاه زنی که شوهرش از او راضی نیست این آیه را بر شیرینی بخواند و بدمد و به شوهرش بدهد تا بخورد ان شاءالله شوهرش با او مهربان خواهد شد.

آیه 165 سوره بقره :ومِنَ النَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِينَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ.

 

بیشتر بخوانید  ادعیه برای دفع آفات رهایی از شر و بلا های سخت

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سیزده =