دعا برای داشتن نسلی پاک و دفع خطرات

دعا برای داشتن نسلی پاک و دفع خطرات

امروز و در این پست از مطالب سایت اهنوس به شما عزیزان دعا های اسلامی می آموزیم که باعث می شود نسلی پاک داشته و از شر و پلیدی ها شما و اعضای خانواده تان در امان بمانید، متن کامل دعا برای داشتن نسلی پاک و دفع خطرات را حالا بیاموزید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

دعا برای داشتن نسلی پاک و دفع خطرات
دعا برای داشتن نسلی پاک و دفع خطرات

دعا برای داشتن نسلی پاک و دفع خطرات,دعای نسل,دعای هفت نسل,دعای ثروت هفت نسل,دعای ثروت تا هفت نسل,دعای ختم ثروت هفت نسل,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروت برای هفت نسل,دعای رزق تا هفت نسل,دعای ثروت تا هفت نسل تجربه شده سریع الاثر,دعا های مجرب عاقبت بخیری یک نسل سریع الاثر,

دعا برای داشتن نسلی پاک و دفع خطرات

رَبِّ هَبْ لی مِنْ لَدُنْکَ ذُرّیَّةً طَیِّبَةً إنَّکَ سَمیعُ الدُّعاءِ (آل عمران: 38)
پروردگارا! ذریّه و فرزندانی پاک به من عطا کن، همانا تو شنوای دعایی.
این دعا از زبان حضرت زکریا (ع) بیان شده است. او که عهده‌دار تربیت حضرت مریم (س) و متکفّل امور او بود. هرگاه زکریا (ع) نزد مریم مقدّس که در محراب عبادت در بیت المقدّس به دعا و نیایش مشغول بود، می‌رفت، می‌دید که در محراب او غذاهای بهشتی وجود دارد. از او می‌پرسید:
«اینها از کجاست؟» مریم می‌گفت: «از سوی خداوند است».
جایگاه والایی که حضرت مریم (س) نزد خداوند داشت، سبب شد تا حضرت زکریّا (ع) هم، به داشتن چنین نسل پاک و شایسته‌ای، مشتاق شود و از خدا بخواهد که به او هم فرزندانی الهی و پاک عطا کند. خداوند هم دعای او را پذیرفت و با اینکه در سنین

بیشتر بخوانید  دعای سریع الاثر و قوی برای تقویت حافظه و ذهن

ص: 33
پیری بود، به او فرزندی چون «یحیی» عطا کرد که او هم از پیامبران شد.(1) تداوم نسل انسان و زنده ماندن نام و یاد او، از طریق فرزندان است.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =