دعا برای موفقیت در کار و شغل سریع الاثر

می خواهیم در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس به شما عزیزان، کاربران و همراهان همیشگی این رسانه دعا برای موفقیت در کار و شغل سریع الاثر را شرح دهیم که ان شاء الله با خواندن آن از گرفتاری های بزرگ و مالی رهایی یافته و سختی ها بر شما همواره و آسان می گردد و نتایج مطلوب در زندگی روزمره می گیرید.

دعا برای موفقیت در کار و شغل سریع الاثر
دعا برای موفقیت در کار و شغل سریع الاثر

دعا افزایش رزق مغازه,دعای افزایش رزق در مغازه,دعای افزایش رزق برای مغازه,دعا برای افزایش رزق مغازه,دعا جهت افزایش رزق و روزی در مغازه,دعا برای افزایش رزق و روزی حلال,دعا جهت افزایش رزق و روزی حلال

دعا برای موفقیت در کار و شغل سریع الاثر

از براي مال و ثروت دو رکعت نماز بخوانيد و بعد از نماز سوره مبارکه “يس” را بخوانيد و اين عمل را تا 3 مرتبه انجام دهيد.

هر که بعد از نماز پیشین سر به سجده نهد و 70 نوبت بگوید این اسم مبارک «یا وهّاب» را از خلق مستغنی گردد و این اسمی است که به غایت پر خاصیت و سریع الاجابه.

برای برخوردار شدن از بخششهای خاص خدا و ریشه کن شدن کلی فقر در هر شبانه روز، 100 مرتبه ذکر «یا وهّاب» خوانده شود.

برای برخوردار شدن از عطایا و عنایات خاصه خداوند در هر زمان که حال خوشی پیدا شود خدا را این گونه خطاب نماید: یا واهِبَ العَطایا أعطِنی.

اگر کسی این را ورد سازد و هر روز 1035 بار بخواند «یا وهّاب یا ذاالطّول» روزی بر وری فراخ گردد. اگر مداومت کند از جائی که گمان ندارد روزی او برسد.
به جهت وسعت رزق در شبانه روز 55 مرتبه ذکر «المقیت» خوانده شود (مداومت بر این اسم مبارک برای توسعه رزق لازم است.)

بیشتر بخوانید  دعا های جلب محبت و عشق - دعای علاقه محبت

برای برکت پیدا کردن مال، کار و کسب، وقت و …، روزی 37 مرتبه ذکر «یا اوّل» خوانده شود. (تعداد وسیط این اسم 10 مرتبه و صغیر آن 1 مرتبه می‌باشد.)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =