دعا به جهت وسعت رزق و روزی سریع التاثیر

دعا به جهت وسعت رزق و روزی سریع التاثیر

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید به روزی زیادی دست یافته و از مشکلات مالی گذر کنید زود تر نتیجه بگیرید؛ مثل همیشه دعا به جهت وسعت رزق و روزی سریع التاثیر را در ادامه بخوانید.

دعا به جهت وسعت رزق و روزی سریع التاثیر
دعا به جهت وسعت رزق و روزی سریع التاثیر

دعا به جهت وسعت رزق و روزی سریع التاثیردعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی فراوان,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی و گشایش کار,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی در مفاتیح,دعای رزق و روزی روی نعل اسب,دعای رزق و روزی

دعا به جهت وسعت رزق و روزی سریع التاثیر

پيامبر اكرم(ص) فرمود: من آيه اى را در قرآن مى شناسم كه اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشكلات آنها كافى است و آن آيات سوّم و چهارم سوره طلاق است «وَ مَنْ يَتَّقِ اللهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْث لا يَحْتَسِبُ وَ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِكُلِّ شَيْىء قَدْراً» طريقه ختم آيه به جهت وسعت روزى: آيه مذكور را از روز دوشنبه شروع كند، تا چهل روز، روزى 153 مرتبه بخواند و روز چهلم 178 مرتبه بخواند به جهت وسعت رزق و بركت مال و رسيدن به دولت و ثروت بسيار مجرب است.

 

1) اگر كسي قرض بسيار بود و در كار خود فرو مانده و متحّير شود اين آيات را «هُوَ اللهُ الذَّي لاالهَ الاّ هُوَ» چهل و يك بار بعد از نماز جمعه به جهت گشايش بخواند به مراد و مقصود خود واصل شود.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب و سریع التاثیر خیر و برکت و زیاد شدن نعمت

2) هت توانگري و دوام ملك و بزرگي و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالك شدن املاك و غيره مداومت نمايد بر اسم «يا مالك» و اگر كسي روز جمعه پيش از طلوع آفتاب 1000 مرتبه اين اسم را بخواند تمام حوائج دنيا و آخرت او برآورده شود. عدد كبير اين اسم 90 مي‌باشد.

3) هر كسي هر روز 9 نوبت اين اسم مقدس « يا مالك» را تكرار كند از خلق بي‌نياز گردد و دولت دنيا و آخرت بيابد.

4) هر كسي كه بر گرسنگي وجوع طاقت نبود به ذكر اين اسم مبارك « يا صمد» مداومت كند به عدد 1000 بار در روز تا حق سبحان درهاي رزقهاي ظاهري و باطني را بر روي او بكشايد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 6 =