دستورات و دعا های قرآنی برای شفای درد های سخت

دستورات و دعا های قرآنی برای شفای درد های سخت

در این مطلب از سایت اهنوس به شما عزیزان گره گشای پرخیر و سریع الاثری شرح می دهیم که سبب رهایی از بیماری ها، درد ها و امراض می شود، متن کامل دستورات و دعا های قرآنی برای شفای درد های سخت را در ادامه بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

دستورات و دعا های قرآنی برای شفای درد های سخت
دستورات و دعا های قرآنی برای شفای درد های سخت

دستورات و دعا های قرآنی برای شفای درد های سخت,دعای شفای بیمار,دعای شفای بیماران,دعای شفای بیماری لاعلاج,دعای شفای بیماری سخت,دعای شفای بیمار سرطانی,دعای شفای بیماری,دعای شفای بیمار روانی,دعای شفای بیمار در کما,دعای شفای بیماران سرطانی,دعای شفای بیمار اهل سنت,دعای شفای مریض,دعای شفای مریضان,دعای شفای مریض اهل سنت,دعای شفای مریض صوتی,دعای شفای مریضی,دعای شفای مریض ها,

دستورات و دعا های قرآنی برای شفای درد های سخت

کسی که سوره زلزال را در نوافل بخواند اصلا گرفتار زلزله نمی‌شد و به زلزله، صاعقه و آفتی از آفات دنیا نمی‌میرد.

کسی که سوره همزه را در نمازهای واجب بخواند، فقر از او دور می‌شود و روزی‌اش به دست می‌آید و مرگ بد و غیرطبیعی از او دفع می‌شود.

کسی که سوره کافرون و توحید را در یکی از نمازهای واجب خود بخواند خود و والدین و فرزندانش آمرزیده می‌شود و اگر  جزو بدبختان باشد اسم او از دفتر بدبختان محو می‌گردد و داخل دفتر خوشبختان نوشته می‌شود و خداوند او را در آن دنیا در حالی که خوشبخت است زنده می‌کند و او را شهید می‌میراند و شهید برمی‌انگیزد.

بیشتر بخوانید  دعای قرآنی تجربه شده برای ازدواج و بخت گشایی سریع الاثر

پیامبر (ص) فرمود: هرگاه یکی از شما دچار سردرد یا بیماری دیگری شد دست‌های خود را بگشاید و سوره حمد، توحید، فلق و ناس را بخواند و دست را به صورت بکشد تا بیماری‌اش رفع شود.

کسی که سوره نازعات را بخواند، خداوند او را تشنه و عطشان وارد بهشت نمی‌کند و در دنیا اصلا بدبختی نمی‌بیند و در روایتی دیگر آمده است که خواندن این سوره شفا برای مسموم و گزیدگی است.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =