دعا غلبه بر غم و اندوه و مشکلات تلخ زندگی

دعا غلبه بر غم و اندوه و مشکلات تلخ زندگی

در صورتی که می خواهید بر مشکلات و گره های تلخ زندگی تان غلبه کنید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این پست از سایت  اهنوس دعا غلبه بر غم و اندوه و مشکلات تلخ زندگی را بخوانید. سرانجام خیر حاصل می شود. اگر گره در زندگی دارید. اگر دچار پیچیدگی های فکری و ذهنی شده اید این دعا حاجت می دهد.

 

,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکلات سریع,دعای رفع مشکلات کاری,دعای رفع مشکلات مالی,دعای رفع مشکلات درسی,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکلات زندگی,دعا برای رفع مشکلات خانوادگی اهل سنت,دعا برای رفع مشکل خانوادگی,دعایی برای رفع مشکلات زندگی,دعا رفع مشکلات زندگی,دعا برای رفع مشکلات زندگی,دعای رفع مشکل زندگی,دعا جهت رفع مشکلات زندگی,دعای حل مشکل کاری,دعای حل مشکلات کاری,دعای برای حل مشکل کاری,دعای رفع مشکل و گرفتاری.

در مشکلات بخواند فتح و پیروزی یابد:

سوره بقره آیه 186

وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا لِي وَلْيُؤْمِنُوا بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ ﴿۱۸۶﴾.

 

دعا غلبه بر غم و مشکلات و گره ها:

خاصیت این آیات در زوال شک و وسواس وفکرهای فاسد و هم و غم و ایضا ایجاد خلوص نیت و صلاح عقل و دین می باشد  و نیز باعث شادی و سرور می گردد و هر کس این آیات را بر شکر بخواند و با آب نهری که از درختان و برگ های سبز و زراعت می گذرد حل نماید. به میزان یک مثقال 4 روز پی درپی از آن بنوشد و در این ایام غذایش انجیر سفید باشد به موارد فوق نایل می گردد وآیات این است :

آیات 17 و 18 و 19 سوره آل عمران:

الصَّابِرِينَ وَالصَّادِقِينَ وَالْقَانِتِينَ وَالْمُنْفِقِينَ وَالْمُسْتَغْفِرِينَ بِالْأَسْحَارِ ﴿۱۷﴾.

شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ وَالْمَلَائِكَةُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ ﴿۱۸﴾.

إِنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ إِلَّا مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْعِلْمُ بَغْيًا بَيْنَهُمْ وَمَنْ يَكْفُرْ بِآيَاتِ اللَّهِ فَإِنَّ اللَّهَ سَرِيعُ الْحِسَابِ ﴿۱۹﴾.

دعای رهایی از استرس فوری

از حضرت صادق علیه السلام روایت شده است که نوشتن سوره فتح و همراه داشتن آن هنگام خصومت و نزاع موجب ایمنی شده و درهای خیر و خوبی بر او گشوده می شود و اگر این سوره را نوشته و بشویند و از آب آن بنوشند و کسی که خوف و ترس دارد ان را بنوشد از آن خلاصی یابد

از ختم هایی که سریع التاثیر است و زود نتیجه می دهد این ختم است که رو به قبله وبا طهارت وحضور قلب 575 مرتبه بگو:

بسم الله الرحمن الرحیم،

اللهمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَاَبیها وَبَعلِها وَبِنیها وَالسِّرِّ المُستُودَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلمُکَ. این عمل تا سه روز تکرار شود که بسیار مجرب وموثر است.

 

بیشتر بخوانید  دعای گشایش در کار ها و باز شدن در های بسته پرخیر

برگرفته از سایت هاروس

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =