دعا های مجرب برای کسب رزق و فراوانی روزی

 دعا های مجرب برای کسب رزق و فراوانی روزی را شرح می دهیم که سبب می شود در زندگی رزق و روزی بیشتری بدست آورده و موفقیت های مالی شما نیز چند برابر شود، متن کامل این دعا را در ادامه از دسته بندی ها دعای رزق و روزی بخوانید.

دعا های مجرب برای کسب رزق و فراوانی روزی
دعا های مجرب برای کسب رزق و فراوانی روزی

دعا های مجرب برای کسب رزق و فراوانی روزی,دعای روزی,دعای روزی زیاد,دعای روزی مغازه,دعای روزی فراوان,دعای روز یکشنبه,دعای روزی و برکت,دعای روزی حلال,دعای روزی رسان,دعای روزی دهنده,دعای روزی برای مغازه,دعای روزی زیاد شدن,دعای روزی زیاد در مغازه

دعا های مجرب برای کسب رزق و فراوانی روزی

عیاشى از عبداللّه بن سنان روایت کرده است : به خدمت حضرت صادق علیه السلام رفتم حضرت فرمودند: مى خواهى تو را دعایى تعلیم کنم که چون بخوانى حق تعالى قرض تو را ادا کند و حال تو نیکو شود؟ گفتم : چه بسیار محتاجم به چنین دعا. حضرت فرمود: بعد از نماز صبح بگو:

تَوَکَّلتُ عَلَى الحَىُّ القَیّومُ الَّذى لایمَوت و الحمدللّه الذى لَم یَتَّخِذ وَلَداً و لَم یکن له شریک فى المُلک و لم یَکُن لَهُ وَلىٌُ مَنَ الذُّل و کَبِّرهُ تکبیرا اللهم اِنّى اَعوذُ بِکَ مَنَ البؤس و الفقرِ و من غَلَبَةِ الدَّینِ و السُّقمِ و اَسئَلُکَ اَن تُعینَنى عَلى اَداءِ حَقِّکَ اِلیکَ و اِلَى النّاسِ (و به روایت شیخ طوسى چنین است 🙂 و من غَلَبَةِ الدَّینِ فَصَلِّ عَلى مُحمد و اله و اَعِنّى عَلى اَداءِ حَقِّکَ اِلیکَ و اِلى النّاس .

****************

1. سورة واقعه‌; امام صادق‌(ع) می‌فرماید: “كسی كه هر شب سوره واقعه را بخواند….در دنیا سختی‌، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی‌بیند و از دوستان حضرت علی‌(ع) می‌شود…”(2)
2. سوره همزه‌; امام صادق‌(ع) می‌فرماید: “هر كس سوره همزه را در نمازی واجب بخواند فقر از او دور می‌شود و روزی بر او روی می‌آورد…”(3)
3. لیل‌; پیامبر اكرم‌(ص) می‌فرماید: هر كس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می‌كند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می‌گیرد”(4)
4. مزمل‌; رسول اكرم‌(ص) می‌فرماید: “هر كس سوره مزمل را بخواند در دنیا و آخرت سختی از او برداشته یم شود”.(5)
5. ذاریات‌; امام صادق‌(ع) می‌فرماید: “هر كس سوره ذاریات را روز یا شب بخواند، خداوند وضع زندگی او را اصلاح می‌كند و روزی فراوانی برایش می‌دهد…”(6)
6. ممتحنه‌; امام سجاد(ع) می‌فرماید: “هر كس سوره ممتحنه را در نمازهای واجب و مستحبی بخواند خداوند….فقر و دیوانگی را بر او و فرزندانش دور می‌كند”.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب و عظیم برای کسب رزق و روزی پرخیر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =