دعا و دستور سریع الاجابه و تضمینی آشتی با همسر

دعا و دستور سریع الاجابه و تضمینی آشتی با همسر

زندگی مشترک ممکن است پر از فراز و نشیب های سخت و آسان باشد و زندگی درگیر مشکلات و سختی هایی شود که حتی در گذشته به آن ها فکر هم نمی کردیم، اما هر چیزی ممکن است رخ دهد.

به همین منظور و یکی از مشکلات معمول بین زوج ها و در زندگی های مشترک را با دعا و دستور سریع الاجابه و تضمینی آشتی با همسر حل خواهیم کرد که انشالله با ایمان قوی خود در کم ترین زمان ممکن به نتیجه ای که می خواهید برسید.

دعا و دستور سریع الاجابه و تضمینی آشتی با همسر
دعا و دستور سریع الاجابه و تضمینی آشتی با همسر

دعا و دستور سریع الاجابه و تضمینی آشتی با همسر,دعای آشتی با شوهر,دعای آشتی با شوهر سریع التاثیر و تضمینی,دعا آشتی با شوهر,دعایی برای اشتی با شوهر,دعای مخصوص آشتی با همسر,دعای آشتی با مادر شوهر,دعای آشتی با شوهر عظیم با اثر تضمینی و مجرب,دعا آشتی با شوهر,دعایی برای اشتی با شوهر,دعای آشتی شوهر با زن,دعای آشتی با مادر شوهر,دعا برای آشتی با شوهرم,دعای مخصوص آشتی با همسر,دعای سریع الاجابه و تضمینی برای آشتی با همسر,دعای عظیم و مجرب جهت آشتی با همسر,

دعا و دستور سریع الاجابه و تضمینی آشتی با همسر

بسم الله الرحمن الرحیم و ان امرت خافت من بعلها نشوزا او اعراضا فلا جناح علیهما ان یصلحا بینهما صلحا و الصلح خیر اللهم اصلح بین (اسم اشخاصیکه قهر کرده اند بنویسد) بحب ( نام طالبین صلح را ذکر کند) یا الله یا الله یا الله بحق هذه الحروف برحمتک یا ارحم الراحمین.

بیشتر بخوانید  دعای قوی و اسلامی برای آشتی و جلب محبت فوری
[چنانچه زن و شوهر هستند دعا و تعویذ زیر را در همان زمان بنویسد]و این تعویذ را نوشته اگر زن و شوهراند، زن بر بازوی راستش ببندد(صفا اصلهاه برهلا اجلهله شراهیا اسراییل سیدی انک سیدی (نام او را ببرد) بحق تمخیثا القیا وط اطاما یادها یا منیبا یجیبا (مجیبا) جماه.

با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد.وقت مناسب دعای فوق پس از اذان صبح تا طلوع آفتاب است.

اللهم إنک قلت وقولک الحق ادعونی أستجب لکم ، اللهم هذا الدعاء ومنک الإجابه وهذا الجهد وعلیک التِّکلان ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم.

اللهم إنا دعوناک ثقه بکرمک وطمعاً فی رحمتک وسعیاً وراء مرضاتک.

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یک =