دعا و ذکر مجرب برای ثروتمند شدن و رفع بدهی

دعا و ذکر مجرب برای ثروتمند شدن و رفع بدهی

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت اهنوس رهگشای تجربه شده و قوی می خوانیم که باعث می شود به ثروت فراوان برسید، از مشکلات و سختی ها و گرفتاری های مالی نیز آسان تر عبور کنید و هر حاجت دارید تبدیل به واقعیت شود، متن کامل دعا و ذکر مجرب برای ثروتمند شدن و رفع بدهی را از اهنوس بخواهید.

دعا و ذکر مجرب برای ثروتمند شدن و رفع بدهی
دعا و ذکر مجرب برای ثروتمند شدن و رفع بدهی

دعا و ذکر مجرب برای ثروتمند شدن و رفع بدهی,دعایی برای ثروتمند شدن سریع,دعای پولدار شدن سریع,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعایی برای پولدار شدن سریع,دعا پولدار شدن سریع,دعاي پولدار شدن سريع,دعا برای ثروتمند شدن سریع,دعا جهت ثروتمند شدن سریع,دعای مجرب برای ثروتمند شدن سریع,دعای ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروتمند شدن فوری,دعاي ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن در شش روز

دعا و ذکر مجرب برای ثروتمند شدن و رفع بدهی

برای ثروتمند شدن و صاحب مقام شدن
اگر کسی آیه « و اٌفَوِّضُ اَمری اِلَی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ بالعِباد » به عدد آن یعنی 1780 بار بخواند و عدد اسم خود را هم به حروف ابجد در آورد مثلا : علیرضا به حساب ابجد میشود 1111علی میشود 110 و عدد اسم خود نیز این آیه را تکرار کند خداوند او را مال کثیری یا منصبی یا دفینه ای به او برساند .برای بهره مندی از نعمتهای خاص خدا تا چهل روزهر روز ۱۴۱ مرتبه ذکر یامَنّان ،  روز نتیجه می گیرندقبل از 40 روز.

 

برای گشایش در کار و فتح و قوت کسب 2 بار صلوات بفرستد الم نشرح و آیه لکرسی را هر کدام 2 بار بخواندو از انگشت کوچک تا بزرگ عقد کند (ببندد) البته تاثیر عجیبی خواهید دید .

بیشتر بخوانید  مجرب ترین دعای ثروت و کسب مال عظیم و پول

اگر حاجتهای خیلی سنگین دارید و هیچ نذری هم جواب نداده تنها بنشینید و ۵۱۱۰ مرتبه ذکر یا خالق را بگویید

 

چهل بار گفتن یا علی -جهت هر مطلبی به مدت چهل روز، روزی یکصد و ده بار بگوید یا علی، و زیاد گفتن آن کمک غیبی دارد و با خود داشتن آن برای خلاصی از قرض نافع است، و اعلی مانند علی است در خواص و عددش 111 است و به جز خداوند را نباید اعلی گفت.

اثر چهل روز خواندن آیه کریمه «إن الله هو الرزاق»-  آیه کریمه «إن الله هو الرزاق ذو القوة المتین» یک اربعین روزی 27 بار بعد از نماز صبح جهت وسعت رزق خوانده شود، مجرب است. صاحب کتاب «التحفة الرضویة» نقل کرده است که این ختم را از عالم فاضل شیخ محمد رشتی نقل کرده و فرموده که او به این ختم عمل کرده و قبل از اینکه اربعین تمام شود از برکت این ختم مال فراوانی به او رسیده، هر کس آیه شریفه مذکور را روزی 27 مرتبه بلافاصله بعد از نماز صبح مدت چهل روز، بخواند مال فراوانی به او روزی گردد

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =