مجرب ترین دعای ثروت و کسب مال عظیم و پول

در صورتی که می خواهید مجرب ترین دعای ثروت و کسب مال عظیم و پول را بیاموزید، این مطلب مناسب شماست. به هر حال دغدغه های مالی در زندگی همه ما وجود دارد.

هر کسی دوست دارد که تبدیل به یک انسان موفق در کسب درآمد باشد؛ در این وضعیت به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که این دعا را بیاموزید و مدام بخوانید که ان شاء الله ثروتی عظیم بدست می آورید.

,دعای پولدار شدن,دعای پولدار شدن از غیب,دعای پولدار شدن تضمینی,دعا پولدار شدن و ثروت,دعای پولدار شدن اهنوسی مجرب,دعای که یک شبه پولدار شدن,دعای پولدار شدن قوی سریع الاجابه,دعای ثروتمند شدن قوی,دعای قوی پولدار شدن رزق و روزی یهود,دعای بسیار قوی برای پولدار شدن,دعای خیلی قوی برای پولدار شدن,مجرب ترین دعای ثروت

همینطور دعایی دیگر در اهنوس بخوانید: دعای بستن گوش و چشم و زبان تضمینی و مجرب

مجرب ترین دعای ثروت و کسب مال عظیم و پول

مجرب ترین دعای ثروت و کسب مال عظیم و پول,قوی ترین دعای پولدار شدن,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروتمند شدن در 6 روز,دعا برای پولدار شدن زود,دعای زود پولدار شدن,دعای برای زود پولدار شدن,دعا ثروتمند شدن سریع,دعا براي پولدار شدن سريع,دعای برای پولدار شدن سریع,دعا جهت پولدار شدن سریع,دعا براي ثروتمند شدن سريع,دعا جهت ثروتمند شدن سريع در کم ترین زمان ممکن,دعا جهت ثروتمند شدن سریع,دعای مجرب برای پولدار شدن سریع,دعا برای پولدار شدن سریع با اثر تضمینی و فوری,دعای صوتی ثروتمند شدن سریع

این دعا بر اساس یک دستور انجام می شود و بر همین روش بخوانید که ان شاء الله نتیجه می گیرید؛ فقط توجه داشته باشید که باید دستور آن را کاملا درست انجام دهید و رعایت کنید.

بیشتر بخوانید  دعای سریع الاجابه و مجرب برای رفع حاجت با اثر عظیم

اگر روز اول ماه قمری در روز دوشنبه باشد بهتر است از روز اول تا روز چهاردهم، سوره واقعه را به تعداد شماره روزهای مربوطه خواند.

در هر روزی که سوره واقعه خوانده می‌شود در ادامه آن باید دعای زیر نیز خوانده شود:

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ

وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً

فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک.

وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ،

اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ،

اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ.

یا حَیُّ یا قَیُّومُ،

یا واحِدُ یا مَجیدُ،

یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ،

صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ،

وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ،

وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =