ذکر های مجرب اسلامی برای امورات مختلف

ذکر های مجرب اسلامی برای امورات مختلف

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان گره گشای اسلامی و تجربه شده ای شرح دهیم که سبب می شود در زندگی به امورات مختلف دست یافته و اگر درگیر مشکلات و گرفتاری ها، امراض و سختی ها هستید زود تر از این وضعیت نجات پیدا کنید.

ذکر های مجرب اسلامی برای امورات مختلف
ذکر های مجرب اسلامی برای امورات مختلف

ذکر های مجرب اسلامی برای امورات مختلف,ذکر برای عاقبت به خیری فرزند,ذکر برای عاقبت به خیری,دعا و ذکر و نماز برای عاقبت بخیری فرزندان,ذکر برای عاقبت بخیر شدن,بهترین ذکر برای عاقبت بخیر شدن,ذکر درمانی,ذکر درمانی برای زیبایی,ذکر درمانی چیست,ذکر درمانی دکتر ضیایی,ذکر درمانی اپارات,ذكر درماني,ذکر انرژی درمانی,کانال ذکر درمانی,کتاب ذکر درمانی,ذکر درمان استرس,ذکر برای درمان استرس,ذکر درمان وسواس

ذکر های مجرب اسلامی برای امورات مختلف

«وَظَنَّ داوُدُ أَنَّما فَتَنّاهُ فَاسْتَغْفَرَ رَبَّهُ وَخَرَّ راکِعاً وَأَنابَ * فَغَفَرْنا لَهُ ذلِکَ وَإِنَّ لَهُ عِنْدَنا لَزُلْفی وَحُسْنَ مَآبٍ»؛(2)

داوود دانست که ما او را (با این ماجرا) آزموده ایم، از این رو از پروردگارش طلب آمرزش نمود و به سجده افتاد و توبه کرد. ما این عمل را بر او بخشیدیم؛ و او نزد ما دارای مقامی والا و سرانجامی نیکوست!

«وَاذْکُرْ عَبْدَنا أَیُّوبَ إِذْ نادی رَبَّهُ أَنِّی مَسَّنِیَ الشَّیْطانُ بِنُصْبٍ وَعَذابٍ»؛(1)و به خاطر بیاور بنده ما ایّوب را، هنگامی که پروردگارش را خواند (و گفت: پروردگارا!) شیطان مرا به رنج و عذاب افکنده است.

ذکر توفیق حضرت سلیمان

حضرت سلیمان تنها پیامبری بود که در دنیا به خواست خدا بر تمام عالم حکومت می کرد و همه امور در اختیار و تسخیر وی بود، خدا به او دانشی عظیم عطا فرمود، از آن جمله فهم سخن پرندگان و چرندگان بود، آن گاه که با لشکر خود از منطقه ای عبور می کرد و به سرزمین مورچگان رسیدند، مورچه ای فریاد زد: ای رفقا! به خانه های خود بروید که سلیمان و همراهانش شما را پایمال نکنند، چون آن ها متوجه نیستند و نمی فهمند، سلیمان فهمید، لذا تبسمی نمود و عرض کرد:

بیشتر بخوانید  دعا برای رفع فراموشی - دعای قوی برای یافتن اشیای گم شده

«رَبِ ّ أَوْزِعْنِی أَنْ أَشْکُرَ نِعْمَتَکَ الَّتِی أَنْعَمْتَ عَلَیَّ وَعَلی والِدَیَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صالِحاً تَرْضیهُ وَأَدْخِلْنِی بِرَحْمَتِکَ فِی عِبادِکَ الصّالِحِینَ»؛(1)

«پروردگارا! شکر نعمتهایی را که بر من و پدر و مادرم ارزانی داشته ای به من الهام کن، و توفیق ده تا عمل صالحی که موجب رضای توست انجام دهم، و مرا به رحمت خود در زمره بندگان صالحت وارد کن!»

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =