راهکار های مجرب و سریع الاثر برای گشایش بخت

راهکار های مجرب و سریع الاثر برای گشایش بخت

در ادامه ی دعا ها و ذکر های تجربه شده، پر خیر و سریع الاثر به شما عزیزان گره گشایی را می آموزیم که تجربه شده است و سبب می شود اگر در وضعیت سخت و بدی هستید از آن رها شده و اگر فکر می کنید ممکن است در زندگی به مشکل بخورید و بختتان باز نشود حتما این دعا را بخوانید که بار ها تجربه شده است.

راهکار های مجرب و سریع الاثر برای گشایش بخت
راهکار های مجرب و سریع الاثر برای گشایش بخت

راهکار های مجرب و سریع الاثر برای گشایش بخت,دعای گشایش بخت پسران,دعای گشایش بخت قوی,دعای گشایش بخت دختر,دعای گشایش بخت از نظر اهل سنت,دعای گشایش بخت,دعای گشایش بخت و اقبال,دعای گشایش بخت در قران,دعای گشایش بخت سریع دختر,دعای گشایش بخت در مفاتیح الجنان,دعای گشایش بخت پنجاه ساله,دعای گشایش بخت بهجت,دعای گشایش بخت امام علی,دعای گشایش بخت مجرب,دعای گشایش بخت بسته,دعای گشایش بخت فوری,دعای گشایش بخت و روزی,دعای گشایش بخت در مفاتیح,دعای گشایش بخت بسته شده,دعای گشایش بخت از ابو علی سینا,دعای گشایش بخت فوری,

راهکار های مجرب و سریع الاثر برای گشایش بخت

برای گشایش بخت دختر، در ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخواند و پس از اتمام نماز ، قبل از اینکه از جایش بلند شود ، یکصد مرتبه ذکر شریف یا لطیف را بخواند و سپس از خداوند متعال درخواست کند که شوهر خوبی نصیبش نماید. مجرب است.

برای گشایش بخت و کارگشایی ، دعای شریف ذیل را صبح روز جمعه در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آب ساده حل کند و بنوشد :

بیشتر بخوانید  دعای ازدواج موثر - بخت گشایی آسان - ازدواج فوری

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

اگر مشکل ازدواج دارد یا خواستگار ندارد ، روزانه آیات ۳۲ الی ۴۰ سوره مبارکه نور را با وضو بخواند . اگر بر این عمل مداومت ورزد حتما خواستگارش زیاد خواهد شد و ازدواجش نیک خواهد بود.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =