سوره قرآنی برای رهایی از خطرات و بلا های موجب به مرگ

سوره قرآنی برای رهایی از خطرات و بلا های موجب به مرگ

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده از سوره های قرآنی شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید از بلا ها و خطرات در امان بمانید، ان شاء الله که زود تر نتیجه می گیرید و مشکلات حل می شود.

سوره قرآنی برای رهایی از خطرات و بلا های موجب به مرگ
سوره قرآنی برای رهایی از خطرات و بلا های موجب به مرگ

سوره قرآنی برای رهایی از خطرات و بلا های موجب به مرگ,سوره ای که دفع بلا می کند,کدام سوره برای دفع بلا خوب است,کدام سوره برای دفع بلا است,کدام سوره دفع بلا میکند,سوره جهت دفع بلا,سوره های دفع بلا,سوره براي دفع بلا,سوره برا دفع بلا,سورة لدفع البلاء

سوره قرآنی برای رهایی از خطرات و بلا های موجب به مرگ

از حضرت صادق علیه السلام منقول است: هر که سوره بنی اسرائیل را در هر شب جمعه بخواند نمیرد، تا قائم آل محمد صلی الله علیه و آله رادریابد و از اصحاب او باشد. (308)
جابر گوید: شنیدم حضرت باقر علیه السلام می فرمود: هرکس همه مسبحات (یعنی سوره هائی که اول آن سبح یا یسبح است) (3099) پیش از آن که بخوابد آن ها را بخواند، آن کس نمیرد تا حضرت قائم علیه السلام را درک کند و اگر بمیرد در جوار نبی اکرم حضرت محمد صلی الله علیه و آله خواهد بود. (310)
و منقول است که عمر بن حنظله به حضرت صادق علیه السلام شکایت نمود از صداع(3111) حضرت فرمود: دست بر بالای سرت بگذار، و این دو آیه را بخوان:
قل لو کان معه الهة کما یقولون اذا لا بتغوا الی ذی العرش سبیلا. (312) و اذا قیل لهم تعالوا الی ما انزل الله و الی الرسول رایت المنافقون یصدون عنک صدودا.(313) / (314)
در حدیثی به سند معتبر مردی در حضور امیرالمومنین علیه السلام برخواست و عرض کرد: یا امیرالمومنین برای ایمنی از دزدی چیزی بفرما زیرا که پیوسته پشت سر هم شبها از من دزدی شود، فرمود: چون به بستر خواب رفتی این آیه را بخوان:
قل ادعو الله اوادعوا الرحمن ایا ما تدعوا فله الاسماء الحسنی و لا تجهر بصلاتک و لا تخافت بها و ابتغ بین ذالک سبیلا، و قل الحمد لله الذی لم یتخذ ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا. (315) / (316)
و ایضا اگر بر مکانی یا متاعی که از دزد یا آتش گرفتن بترسید این دو آیه را (آیه 110 و 1111 سوره اسرا) با آیة الکرسی بر حلقه های در و بر قفل آن بخوانید انشاء الله از دزد و آتش گرفتن حفظ بماند. (317)

بیشتر بخوانید  دستور قوی برای باطل کردن سحر و طلسم و جادو پرخیر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =