سوره ها و دعا های قرآنی برای کسب ثروت فراوان

سوره ها و دعا های قرآنی برای کسب ثروت فراوان

در این پست قصد داریم به شما عزیزان گره گشا های تجربه شده و اسلامی مجربی شرح دهیم که بر اساس دستورات قرآنی بوده و با این سوره ها شما عزیزان می توانید به موفقیت های بزرگ مالی برسید و از مشکلات و سختی ها نیز یک به یک عبور کنید. متن کامل سوره ها و دعا های قرآنی برای کسب ثروت فراوان را از سایت اهنوس بخوانید.

سوره ها و دعا های قرآنی برای کسب ثروت فراوان
سوره ها و دعا های قرآنی برای کسب ثروت فراوان

سوره ها و دعا های قرآنی برای کسب ثروت فراوان,دعا کسب روزی,دعا کسب روزی حلال,دعای روزی کسب و کار,دعای برای کسب روزی حلال,دعای کسب رزق روزی,دعای برای کسب روزی,دعا برای کسب روزی حلال,دعا برای کسب روزی,دعای کسب روزی در مغازه,دعای کسب روزی برای مغازه,دعا برای کسب روزی مغازه,دعای کسب روزی حلال,دعای کسب روزی فراوان,دعای کسب روزی زیاد,دعای کسب روزی بیشتر,دعا جهت کسب روزی حلال,دعا برای کسب رزق و روزی حلال,دعای کسب رزق و روزی حلال

سوره ها و دعا های قرآنی برای کسب ثروت فراوان

سوره صافات:
از امام صادق علیه السلام نیز روایت شده: هر که سوره صافات را در هر روز جمعه قرائت نماید، همواره در حفظ و امان الهی بوده و آفت ها و بلاها در زندگی دنیایی، از او دفع می شود. روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن او نمی رسد و اگر در همان روز یا شب جمعه بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در رمز قیامت در شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است
ثواب الاعمال، ص112
مرحوم طبرسی نیز در کتاب مکارم الاخلاق آورده است: در روایت است که سوره صافات را برایدستیابی به شرف و جاه در دنیا و آ خرت خوانده می شود.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب وسعت روزی و زیاد شدن موفقیت در کسب سریع الاثر

*********************

سوره طلاق:
برای وسعت رزق 3 مرتبه این سوره خوانده شود.
مستدرک الوسائل، ج13، ص290
برای وسعت رزق و روزی و رسیدن به مال، آیه 2-3 سوره طلاق را به این شکل ختم نماید: ابتدای ختم جمعه یا پنج شنبه یا دوشنبه باشد و اگر جمعه باشد بهتر است. تا چهل روز هر روز 159 مرتبه آیه شریفه رابخواند و بهتر است بعد از نماز صبح باشد . فقط در روز چهلم 179 مرتبه باشد و در ابتدای ختم برای استجابت حاجت، غسل حاجت نموده دو رکعت نماز بخواند و صد مرتبه صلوات بفرستد (در روز اول) و روز آخر بعد از اتمام، صد صلوات بفرستد.
شک نکند و ناامید نشود و اگر بار اول به نتیجه نرسید تکرار کند که انشاءالله به مراد می رسد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =