طلسم خزگورات خرم سلطان برای جلب نظر افزایش محبت و زبانبندی

دعایی که در این لحظه از سایت اهنوس قرار دادیم طلسم خزگورات خرم سلطان برای جلب نظر افزایش محبت و زبانبندی می باشد . طلسم خزگورات یا با نام دیگر خرم سلطان یکی از طلسمات قوی و پرکاربرد در هر زمینه ای می باشد . از خواص طلسم خزگورات می توان به ایجاد عشق و علاقه آتشین در فرد مطلوب و جلب نظر و افزایش عشق و محبت بین عاشق و مشعوق و بستن زبان و شکست دشمن و رقیب اشاره کرد …

طلسم خزگورات خرم سلطان برای جلب نظر افزایش محبت و زبانبندی

طلسم خزگورات خرم سلطان برای جلب نظر افزایش محبت و زبانبندی,طلسم خزگورات برای جلب عشق و محبت,خواص طلسم خزگورات یا خرم سلطان,طلسم خزگورات برای جلب نظر معشوق,طلسم خزگورات برای بستن زبان و شکست دشمن,طلسم خزگورات برای محبت عاشق و معشوق

طلسم خزگورات خرم سلطان برای جلب نظر افزایش محبت و زبانبندی

تاثیر طلسم خزگورات خرّم سلطان بسيار سريع، قوی و مجرب است.

جنس طلسم خزگورات خرّم سلطان از سنگ عقیق و قاب آن طلای روسی میباشد.

انجام طلسم خزگورات به همراه دعاهای مخصوصه بوده که با توجه به طبع و طالع و عنصریت فرد و با بخورات مناسب و رعایت کامل آداب و شرایط و عاملیت انجام میگردد.

برخی از کاربردها و خواص مجرب خاتم خزگورات خرّم سلطان عبارتند از :

ایجاد عشق آتشین در فرد مطلوب ، آشتی و محبت طالب و مطلوب ، جذب و جلب روح و روان طرف مقابل ، ایجاد عشق و علاقه میان دو نفر ، بهبود روابط میان دو نفر عاشق و معشوق ، افزایش مهر و محبت ، گرم شدن روابط زوجین ، احضار و برگرداندن طرف مقابل که رفته ، بستن زبان و شکست دشمن و رقیب ، برای عادی سازی روابط عاشقانه ای که بهم خورده است ، جلب محبت همسر ، آشتی و محبت طالب و مطلوب ، ایجاد عشق و علاقه بیشتر در طرف مقابل ، ایجاد روابط حسنه ، زبانبندی خلایق ، بستن زبان دشمنان و رقیبان ، زبان بندی طرف مقابل بخاطر محبت زاید الوصف ، مقبول القول شدن نزد دیگران ، گرمی و افزایش میل در مباشرت با فرد مقابل از جمله این تاثیرات مجرب است.

خاتم خزگورات خرّم سلطان بسیار زیاد مجرب و کارامد است و قویاً و شدیداً و موکداً توصیه میگردد.

هزینه انجام این طلسم مجرب ، مناسب و با توجه به طالع متفاوت میباشد.

قواعد و دستورالعملهای نگهداری و روشهای استفاده از خاتم خزگورات خرّم سلطان ، برای دارنده آن بطور کامل توضیح داده خواهد شد و بنام کردن اصولی صورت خواهد گرفت.

جهت ثبت سفارش میتوانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید .

**********************************************

منبع : سایت اهنوس (مرجع اذکار و ادعیه قرانی)

بیشتر بخوانید  دعا برای درمان مشکلات تنفسی ریوی مجرب و بیماریهای سخت

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =