ختم برای دفع خطرات و رهایی از تهدیدات مجرب

ختم برای دفع خطرات و رهایی از تهدیدات مجرب

در صورتی که مدام درگیر تهدید هستید و حس می کنید هر چه انجام می دهید استرسی نیز به دنبال شماست، در ادامه این پست از سایت اهنوس ختم برای دفع خطرات و رهایی از تهدیدات مجرب را بخوانید. ان شاء الله که در کم ترین زمان ممکن نتایج لازم را می گیرید.

ختم برای دفع خطرات و رهایی از تهدیدات مجرب
ختم برای دفع خطرات و رهایی از تهدیدات مجرب

ختم برای دفع خطرات و رهایی از تهدیدات مجرب,ختم جهت دفع بلا,ختم مجرب برای دفع بلا,ختم برای دفع شر دشمن,ختم رفع مشکل,ختم رفع مشکلات,ختم برای رفع مشکلات,ختم مجرب برای رفع مشکلات,ختم سوره نصر برای رفع مشکلات,ختم حل مشکلات

ختم برای دفع خطرات و رهایی از تهدیدات مجرب

هرگاه از ظالمی یا دزدی یا درنده ای بترسی، پانزده بار بگو: یا مالک یوم الدین و ایاک نعبد و ایاک نستعین ؛ مانع بر طرف شود مجرب است.
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) به امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) فرمود: هرگاه در ورطه افتادی، بگو: بسم الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین به درستی که خدای تعالی آن بلا را از تو دفع می کند؛ و در بلدالامین از سلمان نقل شده: هر که صبح سه بار بگوید: الحمد لله رب العالیمن الحمد لله حمداً کثیراً طیباً مبارکاً فیه ؛ حق تعالی 70 نوع بلا را از او دفع کند.

**************

امام سوم (علیه السلام) فرمود: از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)روایت شده که جهت حوائج، تا هفت روز، هر روز این اذکار را هزار بار بخواند، حاجت روا گردد؛ شنبه (یا حی و یا قیوم) یکشنبه (ایاک نعبد و ایاک نستعین) دوشنبه (سبحان الله و الحمد لله) سه شنبه (یا الله یا رحمن) چهارشنبه (حسبی الله و نعم الوکیل) پنجشنبه (یا غفور یا رحیم) و جمعه (یا ذالجلال و الاکرام).

بیشتر بخوانید  ختم مشکل گشا برای جوانان و زوجین

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =