دعای بسیار معتبر برای جلب و ایجاد محبت شدید و دعای جلب عشق فراوان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار اهنوس به دعای بسیار معتبر برای جلب و ایجاد محبت شدید و دعای جلب عشق فراوان پرداخته ایم. برای ایجاد عشق و مهر و محبت زیاد و تسخیر قلب دیگران دعای قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

دعای بسیار معتبر برای جلب و ایجاد محبت شدید,دعای جلب عشق,دعای احضار و محبت,دعای محبت و جلب عشق,دعای جلب عشق معشوق,دعای مهرومحبت فوری و قوی,دعای جلب محبت,دعای علاقمندی و عشق معشوق,دعای جلب عشق و محبت شدید,دعای محبت شدید مجرب

دعای بسیار معتبر برای جلب و ایجاد محبت شدید و دعای جلب عشق فراوان

برای جلب محبت شدید و ایجاد محبت و مهر و علاقه بسیار در دل مطلوب خویش دستورالعمل ذیل را که بسیار در کتب معتبر و منابع بسیار مورد توجه واقع گشته است را با نیت و با ایمانی خالصانه و همراه با خضوع به درگاه پروردگار و در روز پنجشنبه یا جمعه که زمان سعد و مکان پاک و با رعایت طهارت و همچنین با گلاب و زعفران اسماء ذیل را در کاغذی سفید و پاک نوشته و طالب آنرا به همراه خود داشته باشد و زکاتش را به مسکین و نیازمند بدهد (مبلغی را صدقه دهد) . در اثنای انجام عمل توجه کند که بخور مورد نیاز برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو میباشد . در هنگام نگارش دعا با کسی سخن نگوید.

آن اسماء این است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش

۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳

شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش

۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و

اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی

فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳

الساعه ۳

منبع : سایت اهنوس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

بیشتر بخوانید  دعای تجربه شده برای عاشق شدن از راه دور قوی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 20 =