دعای سریع الاجابه و عظیم خیر خواهی با اثر تضمینی و مجرب

دعای سریع الاجابه و عظیم خیر خواهی با اثر تضمینی و مجرب

خیر خواهی به این معنی است که شما از آفریدگار جهانیان خدای متعال می خواهید سختی ها را از شما دور کرده و یا اگر در سختی گرفتار شدید از آن گذر کرده و به سمت موفقیت ها حرکت کنید، از یک سوی دیگر دعا ها راهگشای تمام مشکلات و بلا ها هستند. این دعا را بخوانید و از الله متعال بخواهید که او راهگشا است و می تواند هر بلایی را از پیش و روی شما بردارد.

در ادامه و به رسم همیشگی، دعای سریع الاجابه و عظیم خیر خواهی با اثر تضمینی و مجرب را می خوانیم.

دعای سریع الاجابه و عظیم خیر خواهی با اثر تضمینی و مجرب
دعای سریع الاجابه و عظیم خیر خواهی با اثر تضمینی و مجرب

دعای سریع الاجابه و عظیم خیر خواهی با اثر تضمینی و مجرب,دعای طلب خیر امام سجاد,دعای طلب خیر از خدا,دعای طلب خیر برای دیگران,دعا طلب خیر,دعا در طلب خیر,دعای طلب عاقبت به خیری,دعای استخاره و طلب خیر,دعای حضرت موسی در خصوص طلب خیر,دعای عاقبت بخیری,دعای عاقبت به خیری,دعای عاقبت بخیر شدن,دعای عاقبت بخیری فرزند,دعای عاقبت بخیری برای دوستان,دعای عاقبت بخیری به عربی,دعای عاقبت بخیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری بچه ها,دعای عاقبت به خیری فرزند,دعای عاقبت بخیر شدن با دین کامل,دعای عاقبت به خیر شدن با دین کامل,دعای عاقبت بخیری پدر و مادر,دعای عاقبت بخیری رضیت بالله,دعای عاقبت به خیر,دعای عاقبت بخیری در ازدواج,دعای عاقبت به خیر شدن فرزند,دعای عاقبت به خیری برای فرزند,دعای عاقبت بخیری جوانان,

دعای سریع الاجابه و عظیم خیر خواهی با اثر تضمینی و مجرب

اللهم(509) خیرتک فیما استخرتک(510) فیه تنیل الرغائب و تجزل المواهب، و تغنم المطالب و تطیب المکاسب و تهدی الی أجمل المذاهب، و تسوق الی أحمد العواقب و تقی مخوف النوائب.
اللهم انی استخیرک فیما عزم رأیی علیه و قادنی عقلی الیه.
فسهل اللهم فیه(511) ما تو عر و یسر منه ما تعسر، و اکفنی فیه المهم و ادفع به عنی کل ملم(512)، و اجعل یا رب(5133) عواقبه غنماً و مخوفه(514) سلماً و بعده قرباً و جدبه خصباً. و ارسل اللهم اجابتی و أنجح طلبتی(515) و اقض حاجتی و اقطع عنی عوائقها و امنع عنی بوائقها.(516)
و اعطنی اللهم لواء الظفر والخیره(517) فیما استخرتک و وفور المغنم(5188) فیما دعوتک و عوائد الافضال فیما رجوتک. و اقرنه اللهم بالنجاح و خصه بالصلاح، و ارنی اسباب الخیره فیه واضحه و اعلام غنمها لائحه، و اشدد خناق تعسیرها(519) و انعش صریخ تکسیرها.(520)
و بین اللهم ملتبسها و اطلق محتبسها، و مکن أسها حتی تکون خیره مقبله بالغنم، مزیله للعزم، عاجله للنفع(5211)، باقیه الصنع، انک ملی ء(522) بالمزید، مبتدی بالجود.

بیشتر بخوانید  دعا و دستور رفع مشکلات نگرانی ها و رهایی از بلا ها

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + بیست =