دعای دفع وسوسه شیطان رجیم سریع التاثیر

دعای دفع وسوسه شیطان رجیم سریع التاثیر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان رهگشای اسلامی و تجربه شده ای از منابع معتبر شرح دهیم که باعث می شود از شر، بلا ها، سختی ها، مشکلات و بلا ها در امان بمانید و در صورتی که زندگی تان پر از خطرات و سختی ها است دعای دفع وسوسه شیطان رجیم سریع التاثیر را بخوانید.

دعای دفع وسوسه شیطان رجیم سریع التاثیر
دعای دفع وسوسه شیطان رجیم سریع التاثیر

دعای دفع وسوسه شیطان رجیم سریع التاثیر,دعای دفع وسوسه های قلبی,دعا دفع وسوسه شیطان,دعاهای رفع وسوسه,دعا برای دفع وسوسه شیطان,دعا برای دفع وسوسه های شیطانی,دعا برای دفع وسوسه,دعا برای دفع وسوسه شیطانی,دعاهای دفع وسوسه,دعا دفع وسوسه,دعای دفع وسوسه شیطان,دعای دفع وسوسه شیطانی,دعای دفع وسوسه های شیطان,دعا جهت دفع وسوسه شیطان,دعای برای دفع وسوسه شیطان,دعا به جهت دفع وسوسه شیطان

دعای دفع وسوسه شیطان رجیم سریع التاثیر

این دو آیه را به جهت دفع وسوسه شیطان و خیالات فاسده مناسب است . چون کسی آن را به گلاب و زعفران

روز جمعه هنگام طلوع آفتاب بر کاسه ای بنویسد و آن را با آب بشوید و بخورد از وسوسه شیطان و خیالات فاسده

خلاص شود.

آیات ۲۰۰ و ۲۰۱ سوره اعراف :

وَإِمَّا يَنزَغَنَّكَ مِنَ الشَّيْطَانِ نَزْغٌ فَاسْتَعِذْ بِاللّهِ إِنَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ

إِنَّ الَّذِينَ اتَّقَواْ إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِّنَ الشَّيْطَانِ تَذَكَّرُواْ فَإِذَا هُم مُّبْصِرُونَ

**********************

امام على (علیه السلام ) فرمود: ادفعوا اءمواج البلاء عنكم بالدعاء قبل الورود البلاء – امواج بلا را قبل از ورود آن با دعا دفع كنید.

ان الدعاء و البلاء لیترافقان الى یوم القیامه ان الدعاء لیرد البلاء و قد ابرم ابراما- به راستى كه دعا و بلا تا روز قیامت با یكدیگر رفیقند و محققا دعا بلاى مبرم و محكم را بر مى گرداند.

بیشتر بخوانید  رفع وسوسه شیطان - دعای دوری از شیطان

امام زین العابدین (علیه السلام ) مى فرمود: الدعاء یدفع البلاء النازل و مالم ینزل ؛ دعا بلاى نازل شده و نازل نشده را دفع مى كند.
انسانها برای گرفتن حاجت و رسیدن به مقام قرب الهی نیازمند واسطه هستند؛ بهترین این افراد هم اهل بیت پیامبر هستند.چنانچه بزرگان هر موقع كه در كارهایشان گره اى مى افتاد به این بزرگواران توسل مى جستند و با توسل، مشكلشان حل مى شد. توبه حضرت آدم (علیه السلام ) با توسل او به آل عبا بود كه قبول شد

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =